з 21.02.20 по 21.01.02

Uteam

cover

Про проект

Задачі які ставив клієнт

Команда Uteam звернулась до нас із чітким технічним завданням.

  1. «Донести до ЦА позиціювання бренду: «Ми – зв'язкові міста».
  2. Використовувати принцип «свій до свого по своє».
  3. Підкреслити оновлений Key Messege компанії «Uteam – зв'язкові міста».

Ми повинні були придумати ідею та концепт відеоролика, написати сценарій і зняти ролик, який відповідатиме технічному завданню та буде виглядати сучасно, не шаблонно.

Що зробила команда Woo

Ми проаналізували ролики українських та іноземних інтернет-провайдерів. Вони всі були схожими між собою та транслювати однаковий меседж – швидкість.
Наше завдання ж було іншим, нам потрібно було виділити зв'язок між людьми, показати його важливість та шлях.

Після глибинного аналізу та декількох годин брейншторму, де пропонувались максимально різні варіанти: «Апокаліпсис», «Герой-любовник» та «Матриця», команда WOO прийшла до одноголосного рішення, що повністю відповідало технічному завданню та підкреслювало гасло: «Uteam – зв'язкові міста» – найкраще!

Ідея:
Так важливо, щоб у нас всіх був зв'язок між собою.
Щоб зайнятий робочими Zoom тато міг написати дружині, що скоро буде вдома. Щоб дружина приготувала смачну вечерю за новим рецептом улюбленого food-блогера, а ваш сусід зверху отримав максимум емоцій від вболівання за свою футбольну команду!
Важливо мати зв'язок, що об'єднує, але ще важливіше постійно підтримувати його на крутому рівні, що власне і робить Uteam!

No items found.

Вам також буде цікаво

Ми на завжди зв’язку, звертайтесь

Месенджери
Соціальні мережі

Залиште заявку

Ми завжди зможемо обговорити проєкт і розпочати аналіз ніші,
а також підказати вам найоптимальніші рішення
Вкажіть які послуги вам необхідні:
Натискаючи на кнопку ви погоджуєтесь з умовами політики конфедиційності
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.