Тренди в дизайні 2020 року за версією WOOO Agency!

Час рікою пливе, а разом із ним і невпинно з'являються нові й нові тренди, які використовують боги та богині соціальних мереж, вартові Facebook та Instagram, публіканти та публікантки щоденних постів, які лайкають, коментують і репостять собі у стрічку наші підписники.
Ваш контент повинен бути таким, щоб на нього звернули увагу як тільки пост промайнув у новинній стрічці. Він має одразу провокувати користувача натиснути кнопку "репост", нехай увесь, трясця, світ бачить ваш креатив і неймовірну ідею!

2020 рік — рік змін і переворотів у світі діджиталу. Це рік експериментів і нестандартних рішень, впевнених і сміливих дизайнерів, рік фантастичних трендів!
Що буде модно у 2к20?

Колір "Cold Shusha"

Забудьте про пастель і нудні кольори, бо наступного року в тренді буде Cold Shusha #2136FF!

Колір, народжений ще у далекому 1940 році, коли почав правити чотирнадцятий Далай Лама, здобуде свою популярність аж через 80 років — у майбутньому 2020 році.

Універсальний колір, який можна використовувати, де завгодно — у картинках для соціальних мереж, на банерах для Google чи на білбордах — він зверне на себе увагу багатьох людей. А відповідно, цілком претендує на звання найкращого "привертача" уваги клієнта.

Корови і свійські тварини

Недарма Корову вважають священною твариною. Вона уособлює достаток. І якщо ви прагнете, щоб ваш бренд був успішним, приносив вам прибуток і завдяки йому ви могли декілька разів на рік працювати віддалено, десь на Мальдівах, пам'ятайте про невіддільну частину вашого візуального стилю — Корову. Застосування? Відрізаємо їй голову та клеїмо на фотки. Поряд із Коровою розташувались інші свійські тварини, такі як: вівця, курка та благородний індик. Не дарма Ентоні Баєр зі Стенфордського Університету назвав Корову головним атрибутом будь-яких рекламних кампаній 2020 року.


«Ніч рекламожерів»: шість з половиною годин реклами нон-стоп, — подія, що сколихнула Івано-Франківськ! Дивіться кейс!

Використання автентичних українських текстів

Радимо не ігнорувати закон «Про забезпечення функціонування української мови як державної» та щиро дотримуватись його не тільки у повсякденному спілкуванні, але й у соцмережах. Використовуйте автентичну українську лайку, щоб привернути увагу потенційного клієнта. Приклад: "Трясця, ви ще не чули про наші знижки?! Або, "Курва, оце так чоботи!". Висловлюйте свої емоції, українською це звучить гарно. Як сказав один відомий український поет: "Не надо стесняться".

Використання піксельних растрових фото

У тренді поколінь Y і Z незмінною залишається справжність, "трушність". Відносно молодий тренд, який тільки у 2020 році досягне піку. Не обманюйте людей відретушованими до глянцю, несправжніми і нещирими картинками. Трушність - у тренді. Одним із перших цю тенденцію почав використовувати американський бренд підколінок "KneePads", який зайняв вже 73% ринку США.

Безкоштовні шрифти! Люди втомились за все платити.

Молоді дизайнери не мають грошей, щоб купувати шрифти. Тим паче, це займає багато часу. То що, їм не можна ставати прогресивними і творити переворот у світі дизайну? Використовуйте безкоштовні шрифти! Придивляйтесь, експериментуйте, підставляйте, переміщуйте, але оберіть той шрифт, який найбільше підійде під концепцію вашого бренду.

Корисний лайфхак: якщо ви обрали шрифт латиниці, яким не має можливості писати кирилицею, просто, коли друкуєте слово, в якому є буква "і", перемикайте на англійську розкладку клавіатури. Оп — проблему вирішено. Слів з буквами "Є", "Ж", "Щ", "Ш", "Ц" доведеться уникати.

Читайте також:

Стосунки між покупцем та брендом — це завжди історія, і важливо, щоб вона була романтичною. Перше побачення запам’ятовується на все життя, а кожне наступне має бути настільки захопливим, щоб хотілося бути разом навічно.

«Усі клієнти класненькі, якщо знайти до них підхід», — каже стародавнє ремісниче прислів'я. І ми з цим абсолютно погоджуємося! Однак все ж перед кожним новим проєктом відчуваємо легкий мандраж та побоювання «а що, як цього разу не спрацюємося».

Співзасновник та директор економічної програми аналітичного центру «Український інститут майбутнього»

CEO та засновник міжнародної IT-компанії RevenueGrid Ця розмова нагадала нам, що ніколи не можна забувати про звичайне спілкування та підтримку одне одного.

Підприємець-ресторатор, керівник компанії «23 ресторани», громадський активіст, співзасновник урбаністичного проєкту «Тепле місто» та проєкту «Промприлад»

Це літо буде найнесподіванішим. Реальність вже перевернулася з ніг на голову, і навіть важко уявити, яким буде світ після пандемії і що нового для нас підготував час.

Перейшовши на віддалену роботу, ми зрозуміли, що як креативна агенція потребуємо глибшого розуміння того, що відбувається на ринку прямо зараз, коли весь бізнес переформатовується.

Коронавірусна лихоманка вже дійшла до України. Навчальні заклади йдуть на вимушені канікули, у TikTok шириться хештег #quarantine, а секретар РНБО Данілов лікується салом та часником.

Немає жодної сфери, в якій аналітика буде зайвою. Провідні компанії не просто збирають і зберігають великі обсяги інформації, а повністю вибудовують на нових знаннях свою конкурентну стратегію.

У сучасному світі, коли креативні проекти виникають та зникають зі швидкістю світла, стартапу не обійтися без маркетингової стратегії. Комплексне дослідження ринку і створення покрокового плану зростання компанії дозволяють максимально чітко окреслити виклики та очікуваний результат.