6 типів клієнтів креативних агенцій

«Усі клієнти класненькі, якщо знайти до них підхід», — каже стародавнє ремісниче прислів'я. І ми з цим абсолютно погоджуємося! Однак все ж перед кожним новим проєктом відчуваємо легкий мандраж та побоювання «а що, як цього разу не спрацюємося».

Якщо ви теж — ловіть типологію клієнтів креативних агенцій від Wooo Agency та читайте її перед кожним новими переговорами. Навіть якщо це не допоможе закохатися одне в одного «з першої чашки лате», то принаймні розважить і додасть впевненості.

Отож, клієнти, станьте в ряд, зараз будемо вас «типувати»!
Юлій Цезар

Робоче кредо таких клієнтів: «Прийшов, побачив, переміг». Вони з блискавичною швидкістю ухвалюють рішення та точно знають, чого хочуть. Мінімальна кількість правок та максимальна свобода дій для агенції гарантована.

Іноді здається, що клієнт вас «недолюблює», і тому ігнорує в чаті. Це хибне враження. Просто Юлій Цезар уже все для себе вирішив, і не має часу «розпилятися» на додаткові уточнення. Тільки-но вирине якесь дійсно важливе на його погляд питання — клієнт зразу ж включиться в обговорення.

Продукти у співпраці з Цезарями виходять цілісними, яскравими, а головне — сміливими.
Сократ

Дуже активні в робочих чатах. На зустрічах люблять відволіктися від основної теми розмови й «пофілософствувати» про життя. Іноді приносять в офіс смачні гостинці команді.

Надто мінливі в настроях, і це виливається в величезну кількість правок. Якщо поставитися до зауваг серйозно та проговорити кожну проблему, то може виявитися, що клієнт хоче зовсім не того, про що пише в ТЗ.

Вміють поглянути на задачу геть з несподіваного боку. Часто меланхолійність та відірваність від «мирського життя» дає круті креативні результати.
Хмельницький

«Пасти котів» — це його стихія. Уміє працювати з вільнолюбними митцями та нерідко сам направляє роботу в максимально конструктивне річище. Експерт в стратегії та тактиці. Кожен проєкт сприймає як виклик і готовий битися до останнього. Може дзвонити в неробочий час і закликати «гострити шаблі».

З таким натиском потрібно бути готовими до того, що роботи буде багато, однак перемог теж не менше.
Наполеон

Спершу йому потрібен тільки банер, потім логотип, потім айдентика, а врешті-решт в ході переговорів вирішується, що будемо розробляти глобальну рекламну кампанію. Будує мега-грандіозні плани, надихає команду на успіхи, а потім на кілька днів зникає з чату. Опісля знов повертається із ще глобальнішими ідеями.

Якщо агенції вдається ввійти в ці «ритми активності», кордони потроху руйнуються, а задуми здійснюються. Важливо самим контролювати процес та не піддаватися на провокації.
Шерлок Голмс

Хоче знати всі тонкощі: як працює рекламний кабінет, що таке «піксель», як проходить оптимізація кампанії. Іноді здається, що це не обговорення проєкту, а стажування нового спеціаліста.

Усі звіти мають бути максимально деталізованими, тексти вичитаними, а проєкт доведеним до ідеальності.

Часто трапляється так, що після співпраці з креативниками Шерлок Голмс відкриває власну агенцію і стає найприскіпливішим CEO у світі.
Да Вінчі

Ідеї фонтанують на всіх етапах роботи. Клієнт постійно присилає якісь графіки, таблиці та статті з журналів. Здається, що він має референси буквально до всього.

Співпраця буває важкою, якщо Да Вінчі на певному етапі здасться, що ви недостатньо палко загорілися однією з мільйона його ідей.

Якщо спільна мова все ж буде знайдена, такий клієнт залучатиме агенцію у кожен свій новий бізнес-проєкт, яких ніколи не буває мало.

Отож, клієнти бувають різними, але основне, що їх об'єднує, — бажання зробити продукт якнайкраще. Секрет успішної комунікації — у розумінні, що ми з клієнтом на одній стороні.

Читайте також:

Досвід, інсайди, ідеї — зустрічаємося з підприємцями в режимі відеоконференцій, щоб пережити цей карантин разом. Щоразу переконуємося, що маркетинг має значення.

Це літо буде найнесподіванішим. Реальність вже перевернулася з ніг на голову, і навіть важко уявити, яким буде світ після пандемії і що нового для нас підготував час.

Кілька тижнів тому ми започаткували невеликий внутрішньоосвітній проєкт «Карантинні зустрічі», почавши запрошувати в наш «офісний» Zoom підприємців й обмінюватися з ними враженнями та досвідами. Це допомогло краще зрозуміти, як бізнес реагує на ситуацію, що склалася.

Перейшовши на віддалену роботу, ми зрозуміли, що як креативна агенція потребуємо глибшого розуміння того, що відбувається на ринку прямо зараз, коли весь бізнес переформатовується.

Досвід, інсайди, ідеї — зустрічаємося з підприємцями в режимі відеоконференцій, щоб пережити цей карантин разом. Щоразу переконуємося, що маркетинг має значення.


Підпишіться, щоб отримувати актуальні новини