Кейси

Реклама така, sho очей ne vidvedesh

Привіт! Це WOO Agency! Ми розповімо вам про "Реклама така, sho очей ne vidvedesh" Ми зіткнулись з проблемою: наш локальний ринок наповнений неякісною рекламою. Клієнти, які звикли бачити погану рекламу, наші креативні рішення не сприймали - вони для них були недоречними та "не з цього світу".


Ми вигадали ідею: "Реклама така, sho очей ne vidvedesh" та створили концепцію з використанням фото нашої команди. Кожен член команди - це сильна та харизматична особистість. На фото видно чіткий та вольовий погляд при тому, що людина зображена в монохромному кольорі, а задній елемент яскравий. Саме така персоналізація в дизайні дозволила нам підкреслити гасло та точніше донести цей виклик. Адже, спробуйте створити рекламу, кращу за таку «Шо очей не відведеш».

І як результат отримали шалений успіх, погляньте самі:


Загальне органічне охоплення кампанії у Facebook - 5 746 користувачів, враховуючи, що кількість підписників на сторінці агенції - 1 654

Загальне органічне охоплення кампанії в Instagram - 8 036 користувачів, враховуючи, що кількість підписників на сторінці агенції - 2 772

HR - effect

Шалене збільшення впізнаваності агенції на локальному ринку

Залучення нових клієнтів, які хочуть WOW рекламу

Закріплення хорошого іміджу на ринку реклами


Дякуємо, пакун!