Аналітика як шлях до серця споживача

Немає жодної сфери, в якій аналітика буде зайвою. Провідні компанії не просто збирають і зберігають великі обсяги інформації, а повністю вибудовують на нових знаннях свою конкурентну стратегію. У сфері телекомунікації 85% компаній завдяки аналітиці та технологіям створюють «розумні» маркетингові кампанії. У ритейлі ефективне використання даних може збільшити операційну рентабельність компанії на 60%.


Завдяки ґрунтовній аналітиці можна формувати портрет клієнта, передбачати поведінку споживачів, оптимізувати ціни та готувати рекламні кампанії. Таким чином вибудовуємо правило:

Аналіз продукту, ринку, клієнта, конкурентів = розвиток компанії / вдала рекламна кампанія = задоволений клієнт = прибуток
Як це працює, розглянемо на прикладі відомого американського виробника морозива Molly Moon's.


Ще кілька років тому у компанії не використовували аналітику, а керувалися загальною інформацією або припущеннями. Зокрема, у Molly Moon's не відстежували продажі за смаками, аби визначити найпопулярніше морозиво. Зрозуміло, що такий підхід не приносив бажаного позитивного результату.


Головна бухгалтерка-аналітикиня компанії Деніз Браун створила власну аналітичну платформу для стратегічного впорядкування інформації. Серед іншого Браун запровадила відстеження популярних смаків морозива залежно від пори року, аби у подальшому з планувати асортимент продукції Molly Moon's та впроваджувати ефективну рекламу.


Зараз кожен аспект комерційної діяльності компанії пов'язаний із аналізом даних. Збереження всіх даних у консолідованій системі та їхній постійний аналіз і практичне застосування допомогли компанії Molly Moon's налагодити ефективну й прибуткову комерційну діяльність із року в рік.
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!
Давайте почнемо співпрацю!
Залиште заявку, заповнивши контактні дані, і ми обговоримо ваш проект.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності