Три питання, щоб сформулювати власну велику ідею

Кожен великий проєкт починається з великої ідеї. Це може бути велика ідея однієї людини — засновника, або ж цілої команди ентузіастів. Важливо, щоб кожен дотичний до бізнесу ще з самого початку міг відповісти на питання «хто ми?», «до чого рухаємося?» та «які наші головні цінності?».

Проблема пошуку великої ідеї також актуальна і для креативних агенцій. Саме маркетологи допомагають брендам пізнавати себе глибше, і тому передовсім повинні розуміти самих себе: власну місію і правила, за якими вони працюють.
При визначенні власної великої ідеї Wooo Agency пропонує відповісти на три запитання. Ретельно обдумавши та записавши відповіді на листок, ви станете на крок ближче до відкриття тієї самої big idea.
ХТО МИ?

Перше і найважливіше питання. Важливо, щоб відповідь на нього була чіткою та вкладалася в коротке містке словосполучення. Наприклад, «курси живої англійської», «кав'ярня для бджолярів», «весільний фотограф» або ж «маркетингова агенція для малого та середнього туристичного бізнесу». Саме із вдалого позиціювання розпочинається важка дорога бізнесу до розуміння самого себе.

Старайтеся якнайсильніше звузити опис. Ідучи від загального до конкретного, ви все ближче і ближче підходитимете до тієї риси, яка вас по-справжньому відрізняє від інших і дарує конкурентну перевагу. Якщо ж описувати себе надто загально або не знайти певної «родзинки» бізнесу, можна просто загубитися на ринку серед схожих товарів і послуг.


"- А давай в Карпати? - А давай!" - кейс брендингу для шале, розташованого в гірськолижному курорті Буковель.

До чого ми рухаємося?

Хто не має цілі, той змушений постійно сходити на манівці з основного шляху. Тому важливо визначити мету компанії та донести її як до всіх членів команди, так і до кінцевих споживачів.

Це має бути якась глобальна місія, виклик самим собі. Тільки в такому разі захочеться підкорювати нові й нові вершини. Проєкт має надихати, сповнювати ентузіазмом та бути дійсно потрібним світові.

Найкраще формулювати власну місію через дієслівні звороти. Ось кілька прикладів викликів, які поставили перед собою відомі компанії: «стати найбільш турботливою компанією на Землі» (Amazon), «ми одягнемо весь світ» (Levi-Strauss), «забезпечити якнайбільше людей здоровими продуктами» (Danone), «з'єднуючи людей, покращувати життя» (DHL).

Навіть якщо ви маленька компанія чи агенція, ваша місія повинна бути не менш глобальною. Бо кожен з нас є творцем цього світу, і тільки в наших силах зробити його кращим.


Які наші головні цінності?

Як і в кожної людини є певний набір правил, за якими вона живе, так і бізнес повинен визначити для себе певні моральні орієнтири, яким він буде слідувати. Це своєрідний сет принципів, що використовується при взаємодії з іншими компаніями, клієнтами та працівниками. В кризові моменти саме розуміння таких базових речей є тим пальним, що дозволяє рухатися далі, долаючи труднощі.

«Невтомна турбота і забезпечення максимального комфорту кожного гостя», — говорять Ritz-Carlton. «Ми даруємо час для справжнього. Чесно. З любов'ю. Як для себе», — визначили власні пріоритети Enter. «Освіжати світ, тіло, розум і дух; будити оптимізм за допомогою напоїв і справ; вносити сенс в усе, що ми робимо», — формулює власні принципи Coca-Cola.

Вам теж важливо зрозуміти, що є найголовнішим у вашій взаємодії з клієнтами та працівниками, і вивести це як моральний орієнтир, яким не можна поступатися.

Тільки детально проаналізувавши себе, свій попередній досвід та плани на майбутнє, можна побачити велику ідею, яка скріпить бізнес і дасть впевненості, що все має сенс. Головне — не сходити зі шляху і впевнено рухатися вперед.



Читайте також:

Стосунки між покупцем та брендом — це завжди історія, і важливо, щоб вона була романтичною. Перше побачення запам’ятовується на все життя, а кожне наступне має бути настільки захопливим, щоб хотілося бути разом навічно.

Перевірте, наскільки ваш бізнес ефективний в онлайні.

Amazon повідомляє, що останнім часом люди почали рідше купувати ділові костюми, натомість віддаючи перевагу сорочкам та піджакам. Це й не дивно! Схоже, новий діловий етикет вже в дії: головне — щоб комірець був вигладжений, а капці з бегемотами в Zoom ніхто не помітить.

Три найпоширеніші способи реалізувати підтримку багатомовності на сайті, їх ключові відмінності з точки зору пошукової оптимізації, переваги та недоліки кожного варіанту — прочитайте та оберіть оптимальний.

Поки одні будували бізнес оффлайн, інші створили цілу паралельну реальність в Інтернеті. І тепер, коли звична реальність тріщить по швах, ми розуміємо, що єдине місце, де можна заховатися, — це Інтернет.

Немає жодної сфери, в якій аналітика буде зайвою. Провідні компанії не просто збирають і зберігають великі обсяги інформації, а повністю вибудовують на нових знаннях свою конкурентну стратегію.