Цілями роботи команди WOO Company з компанією Code&Travel:
  • створення ефективних соцмереж;
  • створення іміджу проєкту в соцмережах;
  • створення комплексного підходу просування;
  • збільшення впізнаваності;
  • популяризація проєкту.

Code&Travel займаються туристичними поїздками для IT-спеціалістів.
Особливість поїздок з Code&Travel — група туристів формується з людей, які працюють віддалено і подорожують працюючи. Тому головною ціллю розвитку соцмереж компанії було зібрати майбутніх туристів, які не прив'язані до офісу.

Головна місія Code&Travel — поєднувати віддалену роботу, подорожі та створювати ком'юніті людей зі схожими цінностями.

Інсайт:
Люди, які працюють в IT та на інших віддалених проєктах, цінують можливість не брати відпустку заради подорожі. Тому важливо донести до них, що побачити інші країни, класно провести час та відпочити в поєднанні з робочим графіком можна разом з Code&Travel. Головне, це продуманий маршрут, насичена програма, топові локації та інтерактиви.
Виклики:
  • запуск проєкту в соцмережах;
  • відсутність вихідних матеріалів;
  • відсутність лояльної до проєкту аудиторії в соцмережах.

Ми розробили назву, логотип та айдентику. Покращили імідж бренду, створили фірмовий стиль комунікації на сторінках. Запропонували широку різноманітність тем, що допомагає наповнювати сторінку цікавим та актуальним контентом.

Регулярно комунікували з аудиторією, адже постійний зв'язок — це основа іміджу в соцмережах, а швидка комунікація підвищує лояльність до бренду.
У комплексі така стратегія допомогла ефективно запустити соцмережі та збільшити впізнаваність проєкту.
Ділимось результатом:
Uteam – зв'язкові міста!
Left
Right
Реалізовано спільно з Rocket19
Розпочати співпрацю