Що заважає вашому таргетингу бути ефективним?

Таргетинг - хороший інструмент, який допомагає збільшити продажі та проінформувати про бренд. Проте для ефективної роботи таргетингу необхідно комплексно підходити до його налаштування та уникати популярних помилок. Раніше ми розповідали про особливості таргетованої реклами. Сьогодні ж поговоримо про те, що стає на перешкоді максимальній ефективності таргету.

Невідповідні канали

Наші клієнти прагнуть максимально ефективного використання виділеного бюджету. І першим питанням, на яке потрібно собі відповісти: які майданчики для реклами будуть ревалентними нашому завданню? Підбір правильних каналів допоможе оптимізувати витрати та використати бюджет ефективно. Безпосередньо майданчик не є ключовим аспектом ефективності роботи таргету, проте разом із правильними налаштуваннями дає хороший результат.

Нам доступно безліч майданчиків для таргетингу: Facebook, Instagram, Facebook Messenger, Audience Network та інші. Кожен з них відповідає конкретному завданню, тематиці бізнесу та цільовій аудиторії продукту чи послуги.

Щоб зрозуміти, які саме канали таргетингу обрати, слід потестувати декілька. Зробити це можна в Facebook або Google Analytics.

Потім потрібно проаналізувати результати, зробити висновки та використовувати ревалентні конкретному клієнту та його завданню майданчики.
Нерозуміння цільової аудиторії

Визначення цільової аудиторії — першорядне завдання фахівця з таргетингу. Від розуміння цільової аудиторії залежить рекламний текст і зображення. Часто можна зустріти інформацію про те, що для ефективного таргетингу потрібно добре вивчити свою ЦА, розуміти її поведінку, знати її болі та пропонувати їх вирішення. Проблемою на цьому етапі роботи може стати різниця між офлайн та онлайн покупцями.

Якщо бізнес існує у світі офлайну, то ми складаємо враження про ЦА на основі реальних покупців. Наприклад, магазин, що продає насіння, добриво та інструменти для саду розуміє, що його типова клієнтка - жінка 45-55 років, яка живе неподалік та робить покупки в п'ятницю перед поїздкою на дачу.

Але якщо цей магазин масштабується в онлайні, ЦА може змінюватись. І дослідження можуть показати, що основний покупець - молодь 20-35 років, які зайняті на роботі та вважають зручнішим онлайн-шопінг. Вони роблять покупки для домашніх вазонів та сезонно закуповують все необхідне для батьків, які мають дачу та хочуть допомоги.

Відповідно, якщо ми захочемо збільшити продажі в онлайн-магазині, орієнтуємось на іншу ЦА, аніж та, яка відвідує нас в офлайні.
Надто ідеальний візуал

Як це не парадоксально, але відмова від ідеального, «шаблонного» візуалу допомагає підвищити ефективність таргетингу. Спрацює цей метод в тих нішах, де важливо демонструвати продукт візуально.

Замість шаблонної картинки, можна обрати клієнтські відеовідгуки, показати реальні фото. Так ми зможемо виділитись з-поміж яскравих оголошень і позбавити нашу ЦА, так званої, рекламної сліпоти.

Також ефективно працюють зображення та відео з демонстрацією болю клієнта. Заплакана дитина, втомлена мама, неприбрана квартира дають зрозуміти, що ми розуміємо проблеми ЦА та знаємо, як їх вирішити.
Проблеми з визначенням мети кампанії

Ціль таргетингу досягається тільки тоді, коли ми її розуміємо. І хоч в рекламному кабінеті є підказки, в якому випадку певна мета підходить краще: охоплення, трафік, конверсії, завантаження застосунків та інші.

Звісно, кінцева мета будь-якої кампанії - збільшення продажів. Але кожна конкретна дія має свою проміжну мету.
Сторінка чи сайт не готові до покупців

Тривалість сеансу може розповісти багато про проблеми рекламної кампанії. Якщо після переходу на сайт з таргетованого рекламного оголошення користувач не затримується на сайті довше 5 секунд - проблема, скоріш за все, в підборі ЦА та пропозиції в оголошенні.

Але якщо користувачі проводять на сайті хоча б 10-20 секунд, але не здійснюють покупку та не залишають заявки - можливо, проблема в головній сторінці сайту.

Щоб зрозуміти, чого не вистачає користувачам на сторінці, ми вивчаємо звіт Google Analytics: Аудиторія →Статистика по користувачах або карта кліків і скролінгу.

Витрачайте бюджет на ефективну таргетингову рекламу та насолоджуйтесь результатами!
Читайте також:

Маркетинг – це найрізноманітніші елементи просування, реклама, формування ціни товару чи послуги, вивчення психології споживачів. Сьогодні варто говорити про інтернет маркетинг чи діджитал маркетинг, адже продажі все частіше відбуваються в соцмережах чи на сайтах компаній. У 2020 році пандемія ще раз наголосила на актуальності інтернет-продажів.

Сайт - це необхідність для сучасного бізнесу. А тому над його просуванням теж необхідно працювати, як і над рекламою в соціальних мережах.

Клієнти, які звертаються до SMM-компаній хочуть чітко розуміти, які послуги вони надають та чого очікувати від співпраці з підрядником. Клієнт WOO Company отримує чітко відпрацьовані алгоритми роботи над проєктом, розуміє які кроки передбачені та як розвиватиметься наша співпраця.

Поки ви тільки думаєте, чи потрібно розвивати сторінку вашого бренду в соціальних мережах, інші вже активно постять і знаходять нових покупців в Instagram та Facebook.

Працювати з крутим всеукраїнським брендом — це виклик для будь-якої агенції. А якщо в справу вступає локальна агенція — то це подвійний виклик. Це і складно, і цікаво водночас. WОО SMM Company розповідає детальніше про те, до чого повинна бути готовою локальна агенція, якщо вона візьметься працювати з кимось дійсно великим.

У серпні 2020 WOO Company провели опитування серед власників бізнесу, підприємців, топменеджерів та інших людей, які так чи інакше перетинаються з маркетингом та можуть бути нам цікавими.