Формати реклами в Facebook: який тип обрати?

Чи дійсно Facebook прослуховує розмови користувачів, щоб запропонувати їм найбільш влучне рекламне оголошення? Поки, це лише чутки, але те, що реклама в цій соцмережі досить ефективна — факт. Однак, перед тим, як запускати рекламну кампанію треба розібратися з багатьма аспектами. Що потрібно знати про формати рекламних оголошень, щоб розв'язувати ключові задачі, читайте далі.
Перш за все, оберіть ціль оголошення.
Знаючи її, ви орієнтуватиметесь в якому напрямку працювати. Ви можете вибрати одну з наступних:

Охоплення — за підсумками кампанії ви проаналізуєте, як багато користувачів побачили ваше повідомлення.

Впізнаваність бренду

Трафік

Генерація лідів — ви отримаєте нових клієнтів

Позначки «подобається» для сторінки

Встановлення додатка

Перегляди відео

Конверсії — перетворення відвідувачів у підписників чи клієнтів сайту

Продажі по каталогу продуктів

Відвідування точок

Відповіді на запрошення (для просування подій) — отримаєте відвідувачів вашого заходу.

Створюючи рекламу у FB, ви можете обирати майданчик, на якому вона буде відображатися: на самій платформі, в Instagram чи на інших ресурсах — партнерах соціальної мережі.
Після того як ви обрали майданчик, поставили ціль, треба створити саму публікацію. Є різні типи оголошень: фото, відео, реклама в сторіс або в Messenger, запрошення на захід тощо. Пропонуємо розглянути кожне із них детальніше.

1. Реклама із зображенням.
Це класика. Тут все відносно просто: красива, яскрава і, головне, якісна картинка, яка відображає ваш продукт чи послугу. За форматами поділяється на:
- колекція
- кільцева галерея
- карусель (ідеально для показу нових продуктів)
- слайд-шоу
Розробити хороше оголошення без зайвого клопоту можна за допомогою Facebook Creative Studio. Тут ви зможете створювати макети реклами, тестувати їх, відправляти колегам тощо.

2. Відеоформат
Короткі ролики більше привертають увагу аудиторії, встановлюючи контакт, а зображення продукту у такому форматі спонукають до покупки. Пропонуємо розглянути їх детальніше:

Вертикальні відео — формат відеореклами в стрічці, яка розгортається на весь екран смартфона. Facebook з'ясував, що такі відео дивляться довше за інші.

Карусель (кільцева галерея) — кілька фотографій або відео, які користувач переглядає, гортаючи справа наліво. На кожній картці можна показувати різні властивості одного. продукту або кілька продуктів. Також можна сформувати з них одну велику ілюстрацію

Canvas (полотно) — динамічний формат реклами. Це повноекранне оголошення, що складається з комбінацій кількох елементів: фото, відео з автозапуском та каруселі декількох фото. Це розраховано на максимальну взаємодію з аудиторією.

Колекції — разом з основним відео або фото показують ще 4 невеликих. В такому форматі ви зможете показати кілька товарів чи їх лінійку.

Ролики 360°— об'ємні панорамні відео. Відмінний спосіб показати територію або приміщення (наприклад, готель або фітнес-центр).

In-stream — вставки рекламного ролика в інші відео. Залучають користувачів краще, ніж відеореклама в стрічці.
    3. Stories в Instagram
    Ще один цікавий вид реклами, який пропонує соцмережа Facebook, хоч і знаходиться він в Instagram. Для нього потрібне вертикальне фото чи відео, яке після свайпу перемістить вас на сторінку чи сайт рекламодавця. Особливістю є те, що користувачу показується лише фрагмент з 15 секунд, але є кнопка «переглянути повністю». Тому дуже важливо, створюючи рекламу в сторіс, зробити її захопливою: додайте слова, які чіпляють, інтригуйте, зробіть все, щоб користувач свайпнув.

    FB розробив ще кілька ефективних видів реклами для більш специфічних цілей. Наприклад, просування заходів або особисте спілкування з аудиторією.

    4. Форма відповідей на запрошення
    Це — реклама вашого заходу. Налаштуйте показ на людей, яким цікава тема вашої події, і вкажіть місце їх проживання. Посилання в такій рекламі повинно перенаправляти на купівлю квитків або реєстрацію на захід. Вкажіть важливі деталі події: коли, де і навіщо на неї йти.


    5. Реклама в Messenger
    Це ваші оголошення, які мають вигляд повідомлення. Клікнувши на нього, користувач переходить до листування з вами, а вже ваш менеджер оперативно уточнює його запити та робить гарячу пропозицію.Використовуючи рекламу з переходом в Messenger, будьте готові відповідати клієнтам швидко. Якщо у вас немає такої можливості, налаштуйте бота чи автовідповідач.

    6. Позначки «Подобається» для сторінки
    Така реклама спрямована на збільшення числа підписників вашої сторінки у Facebook. Соціальна мережа автоматично обирає картинку і текст для оголошення, але ви можете їх змінити. На цьому етапі вам потрібно надихнути аудиторію і зацікавити її контентом, який буде регулярно доступний після підписки. Цей вид реклами можна реалізувати у форматі відео або фото, а також показувати в Instagram.

    Для будь-якого формату оголошення потрібен текст.

    Головна мета тексту — «зачепити» користувача і досягти переходу за посиланням. Для відеореклами — це ще і перегляд ролика. Постарайтеся в одному рядку передати користь для клієнта або заінтригувати його. На весь текст разом з посиланням у вас є лише 125 символів, тому «стислість — сестра таланту». Facebook постійно створює нові види оголошень і публікацій, щоб рекламодавці досягали максимальних результатів. Під час вибору формату орієнтуйтесь не тільки на новинки, а й на мету вашої рекламної кампанії, оскільки, не існує формату реклами, однаково ефективного для всіх. Створюйте публікації різного типу, щоб збільшити охоплення і посилити ефект від просування.

    Якщо ви бажаєте створити ефективну рекламу, але у вас не маєте потрібних навичок, звертайтесь до "Агенції краетивних людей"! Ми вам обов'язково допоможемо ;)


    Читайте також:

    Перейшовши на віддалену роботу, ми зрозуміли, що як креативна агенція потребуємо глибшого розуміння того, що відбувається на ринку прямо зараз, коли весь бізнес переформатовується.

    Досвід, інсайди, ідеї — зустрічаємося з підприємцями в режимі відеоконференцій, щоб пережити цей карантин разом. Щоразу переконуємося, що маркетинг має значення.

    Поки одні будували бізнес оффлайн, інші створили цілу паралельну реальність в Інтернеті. І тепер, коли звична реальність тріщить по швах, ми розуміємо, що єдине місце, де можна заховатися, — це Інтернет.

    Коронавірусна лихоманка вже дійшла до України. Навчальні заклади йдуть на вимушені канікули, у TikTok шириться хештег #quarantine, а секретар РНБО Данілов лікується салом та часником.