Все велике починається з ідеї
Історія цієї клініки почалася з однієї сім'ї та бажання надавати гарний сервіс клієнтам.
Гості стоматологічної клініки в Ужгороді приїжджають сюди не лише з сусідніх міст,
а також з-за кордону, зі Словаччини.
Вже знана серед клієнтів клініка Estet Dental схотіла вдихнути в себе нове життя.


.
Відійти від стандартів
Нашою ціллю стало те, щоб стоматологічна клініка випромінювала родинні традиції та водночас — стриману вишуканість та якість у роботі.
Відвідування стоматолога має стати по-сімейному приємним, в той самий час має відчуватися твердість та довершеність у діях, впевненість тощо.
Своєрідним викликом стало те, що люди вже знайомі з клінікою, вона має постійних клієнтів та певний образ. Ми мали створити з нуля вже наявний та сформований бренд, щоб він сприймався по-новому і водночас не зраджував своїм кращим традиціям.
Ми вирішили відійти від класичного уявлення про стоматологічні клініки: відсутність вже звичних кольорів, символів зуба та слів «дентал», «стоматологія» тощо.
Натхнення ми знайшли в самій родині засновників, які тримаються разом задля спільної мети й ця згуртованість є надважливою для бренду.
ДОВЕРШЕНІСТЬ ТРАДИЦІЙ
Розробляючи логотип та фірмовий стиль для клініки, ми хотіли показати чіткість та стриманість, водночас — динаміку. Надихаючись архітектурою та лініями, ми створили логотип, який є динамічним та здатним до постійних змін.
GRONO відходить від звичних стандартів роботи стоматологічної клініки, акцентуючись на вишуканості в деталях, манерах та праці. Саме тому айдентика народилася простою та динамічною.
Так створили образ клініки GRONO. І з кожним кроком формувалася її довершеність.
Довершеність форми, гнучкої, міцної та впевненої, ліній та образу.
Довершеність кращих традицій.

Традиції, лінії, архітектура
Розпочати співпрацю