Контекстна реклама: види та ціль

Контекстна реклама сьогодні — це один з найпопулярніших видів онлайн-маркетингу. Про її налаштування, види, ціни на контекстну рекламу та алгоритми дії сьогодні й розповімо.
Що таке контекстна реклама?

Контекстною рекламою називають тип рекламних оголошень, які демонструються користувачу в залежності від контенту сторінки або запиту, введеного в пошуковій системі. Ми бачимо такі повідомлення безліч разів на день. Практично, щоразу, коли шукаємо щось в мережі.
Нею є перші результати в пошуковій видачі, біля яких стоїть напис «реклама», банери на окремих сторінках, відео посеред мобільної гри. Вона з'являється в соціальних мережах, нагадує посилання на цікаву статтю.

Про який би тип контекстної реклами ми не говорили, кожен з них приносить чудові результати продажу. Це чудовий варіант, коли результат потрібно побачити швидко.
Які види контекстної реклами існують?

Поговоримо про основні види такого типу інтернет-просування.

1. Пошукова. Її ми впізнаємо за словом «реклама», що з'являється зліва, коли шукаємо щось в пошуковику. Таких оголошень може бути від одного до семи. До чотирьох демонструється над органічною видачею, і ще орієнтовно три під нею. Демонструватись вони можуть не тільки на головній сторінці пошукової системи, але і на картах, в каталогах і на сторонніх майданчиках.
Пошукова реклама відповідає на конкретний і актуальний запит користувача. Складається зазвичай з заголовку, тексту оголошення та посилання на сайт.

В самому Google Ads є влаштований Планувальник ключових слів. Там можна обрати регіон та мову. Можна подати або посилання на сайт і він запропонує ще варіанти можливих слів разом із показником частотності по їх пошуку, або ж самому написати ключові слова і він, знову ж таки, дасть більше можливих варіантів запитів від користувачів.
Спеціалістка WOO Company спершу використовує посилання сайту, обирає з нього декілька запропонованих ключових слів, а також додає власні й отримує більший перелік ймовірних слів.

Ми створюємо близько 15 заголовків, що містять до 30 символів. Якщо у заголовках використовувати ключові слова, які обрали раніше, то вони зроблять оголошення ефективнішим.Текстів оголошень (описів) може бути максимум чотири. І тут є обмеження по символах (90 на один опис).

2. Банерна. Це оголошення, які показуються в блоках контекстної реклами на сайтах-партнерах. Таку рекламу можна не тільки налаштувати за інтересами чи за переходами на сайт (ремаркетинг), але й також за ключовими словами.

Можна, наприклад, зробити налаштування по пошукових словах-назвах ваших конкурентів та по їхніх посиланнях, якщо їх також шукали.Оголошення тут можуть бути або адаптивні (посилання на статтю), або графічні. При цьому графічні оголошення можуть бути як статичними, так і динамічними, завантаженими вручну або створеними у вбудованому редакторі. Банерна реклама не виключає наявності тексту. Обмеження за кількістю символів таке ж як у пошуковій. Тут також є заголовки (5 штук), довгий опис (1 штука) та описи (5 штук). Для банерної реклами важлива присутність лого вашої компанії. Також, щоб збільшити ефективність оголошення його можна кастомізувати, наприклад, колір кнопки заклику до дії та власне текст заклику.

3. Відео. Тут все максимально зрозуміло, це рекламні відео, які з'являються в нашому YouTube чи на сайтах партнерів.
Вони можуть бути короткими чи ні. Пропустити такі відео можна через 5 секунд показу. Плата «за перегляд» стягується тоді, коли користувач перегляне відео 30 секунд і більше. Іноді, на рекламу запускають навіть кліпи виконавців.

Краще подати відео-оголошення у межах 15 секунд. Тоді користувачі не зможуть його пропустити. Орієнтуйтесь на тривалість сторіз. Треба старатися вкластися у цей час.
Ще один тип рекламного оголошення — video discovery. Реклама з роликом висвічується безпосередньо в стрічці із результатами пошуку користувача (пов'язані ролики). Плата стягується в момент, коли користувач відкриває таке оголошення.
Налаштування контекстної реклами

Перш ніж перейти до налаштування та запуску контекстної реклами, варто подумати також і про зручність сайту. Користувач хоче, щоб йому було легко. Забезпечте йому це. Дизайн повинен бути комфортним та привабливим.

Також зверніть увагу на форми замовлення. Вони також мають бути зручними. Найкраще, коли кількість полів для заповнення є мінімальною. Адже процес покупки повинен займати у користувача мінімальну кількість часу і кліків.

Добре, коли користувача після оформлення замовлення відправляє на окрему сторінку Подяки. Це дозволить у майбутньому краще відстежувати замовлення по джерелу, з якого він прийшов. Зручно як для аналітики, так і для подальших дій із запуску реклам.

Думаєте, що налаштування та запуск контекстної реклами дадуть бажаний результат? Так буде, якщо ви чітко розумієте звідки, скільки, якої якості та за якою ціною ви отримуєте конверсії.

Для цього не варто забувати про utm-мітки. Спеціальні параметри, які проставляються у самому посиланні. Можна вказати джерело реклами, ціль, назву кампанії, групи оголошень тощо.
Для додавання міток можна скористатися, наприклад, Тільдою. Тут є вбудований генератор — https://tilda.cc/ru/utm/.

Повернемось до налаштування контекстної реклами. Алгоритм універсальний: спершу встановлюєте Google Analytics, налаштовуєте потрібні цілі. Тоді пов'язуєте акаунти в сервісі аналітики з рекламними.
Після цього вказуєте ключові слова та переходите до налаштування рекламної кампанії. Далі створюєте рекламне оголошення, обираєте стратегію, вказуєте максимальну ціну на клік та відправляєте кампанію на модерацію.
Контекстна реклама та її ціна

Як каже народна мудрість, ціна на рекламу завжди більша за цифру, яку ви готові на неї витратити. Якщо ж розбиратись з ціною контекстної реклами, то на неї впливає безліч факторів. Навіть час доби може змінювати ціну на клік. Але всі їх можна звести до двох:
  • конкуренція. Можна у статистиці аукціону переглянути основних конкурентів на думку Google та подивитися чи вони перекривають / обганяють вас. Імовірно, потрібно буде щось скорегувати, вручну прописати ціну за результат;
  • якість оголошення. На цей параметр можна вплинути навіть форматуванням кнопки заклику.
Працює це так: чим більше рекламодавців претендують на розміщення, тим воно дорожче. Крім того, майданчикам невигідно показувати нерелевантні оголошення. Тому Google зменшує ціну для оголошень з високим показником якості.

Замість висновків пропонуємо простежити за собою. Як часто ви клікаєте на таку рекламу? Чи помічаєте її? Чи допомагає вона в пошуку бажаного товару чи послуги?
Читайте також:

Таргетинг - хороший інструмент, який допомагає збільшити продажі та проінформувати про бренд. Проте для ефективної роботи таргетингу необхідно комплексно підходити до його налаштування та уникати популярних помилок.

Маркетинг – це найрізноманітніші елементи просування, реклама, формування ціни товару чи послуги, вивчення психології споживачів. Сьогодні варто говорити про інтернет маркетинг чи діджитал маркетинг, адже продажі все частіше відбуваються в соцмережах чи на сайтах компаній. У 2020 році пандемія ще раз наголосила на актуальності інтернет-продажів.

Сайт - це необхідність для сучасного бізнесу. А тому над його просуванням теж необхідно працювати, як і над рекламою в соціальних мережах.

Наша команда знає, як іноді складно розібратись з тим, що таке таргетинг, які його види існують, що рекламувати та, взагалі, чи потрібен таргет саме вашому бізнесу.

Woo розповідає, що таке таргетинг в соц. мережах, яка ціна та ефективність цього виду реклами. Замовити таргетинг в Україні.

У серпні 2020 WOO Company провели опитування серед власників бізнесу, підприємців, топменеджерів та інших людей, які так чи інакше перетинаються з маркетингом та можуть бути нам цікавими.