Маркетинговий тіндер, або Чому не кожна цільова аудиторія є твоєю?

Стосунки між покупцем та брендом — це завжди історія, і важливо, щоб вона була романтичною. Перше побачення запам'ятовується на все життя, а кожне наступне має бути настільки захопливим, щоб хотілося бути разом навічно. Має спалахувати пристрасть та розгоратися любов. Саме тому ми вважаємо, що до пошуку цільової аудиторії треба ставитися, як до вибору партнера.
Як не з кожним зустрічним можна вступити в шлюб, так і не кожній людині можна продати продукт, хоч би яким універсальним він не був. Звісно, це не стосується соди, вона єдина, і об'єднує нас вже багато років.

Для того, щоб відбувся той самий «метч», ми придумали спеціальний тіндер «цільової аудиторії» від Wooo Agency. Перш ніж робити складний аналіз, вибудовувати «заморочену» стратегію комунікації та вписувати в цільову аудиторію усіх на світі, варто спробувати відповісти самому собі чесно на три простих питання. Тоді все решта дасться набагато легше та органічніше.
Чому саме цій людині потрібен мій продукт?

Почніть з нього: зосередьтеся на образі того самого ідеального партнера. Хто він, де працює, які в нього життєві цілі та переконання? Хто його батьки і яке він має виховання. Потреба покупки певного товару має випливати зі способу життя. Наприклад, покупка канцелярії органічно вписується в життя студентки або офісного працівника.

Тепер уявіть, що ви в тіндері. Як ця студентка демонструватиме свою потребу в ручці? У неї на фотографії мають бути книги і зошити, в описі вона вкаже назву університету чи напише «люблю читати»? Зрозуміло, що всіх підряд ви свайпати не будете. Так само і з цільовою аудиторією, не кожен варіант є вашим. Тоді переходьте до себе.
Чому саме цей продукт створений для цієї людини?

Потрібно подумати, чому серед безлічі ручок вона обере вашу кулькову синю ручку із бомбончиком на корочку. Які властивості товару її зачеплять і ранять прямісінько в сердечко. Можливо, оригінальність або почуття гумору в рекламі? Місце розміщення реклами? Неймовірно насичений колір чорнила? Можливість стирати і виправляти оцінки в журналі?

«Буковель — серце Карпат». Для нас «Буковель» — це зв’язок з клієнтом 24/7, розуміння з пів слова та втілення найкреативніших ідей. Дивіться кейс!

Відштовхуючись від цього, підбирайте фото та створюйте опис профілю. Тобто, будуйте стратегію комунікації. Потрібно розуміти: це не одноразова покупка, це щось більше. Ціле життя попереду під одним дахом. До стосунків клієнта і бренду треба ставитися зі всією серйозністю.
Як зробити, щоб ми одне одного «свайпнули» і не розчарувалися?

Мало знати, кого ви хочете, і отримати взаємну симпатію. Фото та вдалий опис зробили свою справу, і ось ви «свайпнули» одне одного. Тепер-то прийшов найбільш відповідальний момент: не «обламатися» в чаті та на першій зустрічі.

Важливо, щоб уся ця рекламна обгортка відповідала дійсності. Довго обдурювати не вдасться, і в «маркетинговому тіндері», як і у житті, важлива чесність. Тільки тоді ми не розчаруємося після першого побачення, а підемо на друге, третє, четверте, а потім — глянь: ми сидимо з внуками й розповідаємо, як познайомилися.

Онуки не вірять, що так буває, а ми-то знаємо: для вдалого союзу потрібно підібрати свою ЦА, вдало себе презентувати, і головне — постійно працювати над стосунками. У світі клієнтів та брендів усе, як у людей.

Читайте також:

Іноді класні ідеї виглядають занадто екстравагантними й ризиковим. Ти кілька днів їх виношуєш, уже уявляєш, як «захопиш весь світ», однак врешті-решт так і не наважуєшся втілювати геніальні плани в життя. Здається, що навколишні не зрозуміють й осудять, тому навіть немає сенсу пробувати.

«Усі клієнти класненькі, якщо знайти до них підхід», — каже стародавнє ремісниче прислів'я. І ми з цим абсолютно погоджуємося! Однак все ж перед кожним новим проєктом відчуваємо легкий мандраж та побоювання «а що, як цього разу не спрацюємося».

Amazon повідомляє, що останнім часом люди почали рідше купувати ділові костюми, натомість віддаючи перевагу сорочкам та піджакам. Це й не дивно! Схоже, новий діловий етикет вже в дії: головне — щоб комірець був вигладжений, а капці з бегемотами в Zoom ніхто не помітить.

Це літо буде найнесподіванішим. Реальність вже перевернулася з ніг на голову, і навіть важко уявити, яким буде світ після пандемії і що нового для нас підготував час.

Поки одні будували бізнес оффлайн, інші створили цілу паралельну реальність в Інтернеті. І тепер, коли звична реальність тріщить по швах, ми розуміємо, що єдине місце, де можна заховатися, — це Інтернет.