Канали розвитку особистого бренду: соціальні мережі, експертні блоги та публічні виступи

Кілька місяців тому команда WOO Company вирішила провести експеримент та побудувати особистий бренд з нуля. «Піддослідним» став СЕО компанії Дмитро Мельникович.
Для Дмитра ми розпочали роботи з брифінгу, виділення і обговорення тем експертності, підготовки стратегії, формування візуалу та контент-плану. Але для повного старту проєкту визначились з каналами комунікації. Сьогодні ми розкажемо, які канали, як в діджиталі, так і в офлайні ефективно працюють в контексті створення та розвитку особистого бренду. А також поділимось для чого взагалі його вибудовувати, якщо у вас і так все в порядку з продажами.

Перш за все, слід усвідомити, що люди цікавитимуться вами та шукатимуть інформацію про вас. Клієнтам сьогодні важливо купувати продукт чи товар, в людей, яким довіряють. Тому власник бізнесу - це водночас і його обличчя.

Інформація, яку клієнти чи потенційні клієнти отримуватимуть про вас повинна викликати довіру до вашого досвіду, давати розуміння вашої експертності, свідомості в актуальних питаннях. Для цього необхідно усвідомлено розвивати особистий бренд. І робити це завдяки правильним каналам для комунікації з аудиторією.

Саме про них і поговоримо далі:
Соціальні мережі

Найефективніший, простий, але водночас дуже підступний спосіб розвитку особистого бренду. Ми давно сприймаємо сторінку в соціальних мережах і як резюме, і як щоденний особистих спогадів. Тому важливо або повністю розмежовувати ці складові, або знаходити гармонію між ними. Для успішного ведення особистої сторінки в соцмережах необхідно розуміти як вас бачать інші, залишатись собою і не боятись щирості, постійно вдосконалюватись навіть у добре знаних сферах, розповідати про перемоги і факапи в роботі.

Працюючи над особистим брендом в соціальних мережах, потрібно пам'ятати про якість пропонованого контенту. А також про регулярність публікацій і постійну присутність в сторіс.
YouTube

Це не просто популярний відеохостинг, але ще інструмент просування з мільярдною аудиторією. Платформою користуються 2 мільярди людей по всьому світу, і ця цифра постійно зростає. 84% людей відповіли, що зважилися купити продукт або послугу після перегляду відео бренду. Все це говорить на користь відеомаркетингу.

Для ефективної роботи в YouTube варто продумувати ідею та структуру кожного відео, організувати якісну відеозйомку та звук, бути лаконічним і змістовним, а також випускати відео регулярно.
Експертний блог в ЗМІ

Досить часто редакція друкованих або електронних ЗМІ готова брати з боку вже готові матеріали, якщо вони відповідають політиці й тематиці видання. Важливо, щоб такі матеріали та проєкти не були банальною рекламою в дусі: «Я молодець, а вони погані». У ваших словах чітко повинна бути висловлена експертна думка з конкретного питання. Такі публікації корисні, особливо якщо мова йде про тематичні видання, аудиторія яких перетинатися з вашою.
Офлайн виступи

На заходах, що пов'язані з вашою сферою діяльності збирається концентрована аудиторія зацікавлених людей, тому це ідеальне місце для самореклами. А ще на таких заходах можна зустріти не лише потенційних клієнтів, а й інвесторів чи партнерів.

Канали розвитку особистого бренду найкраще працюватимуть у зв'язці одне з одним, тому не варто нехтувати жодним!
Читайте також:

Особистий бренд CEO в медичній сфері: для чого і як розвивати? Дмитро Мельникович — CEO WOO Company, що спеціалізується на просуванні компаній у соціальних мережах та побудові персонального бренду. На власному досвіді пересвідчився, що персональний бренд працює і «приводить» бізнесу нових клієнтів. У портфелі WOO Company — неодноразова успішна співпраця з медичними брендами.

Маркетинг – це найрізноманітніші елементи просування, реклама, формування ціни товару чи послуги, вивчення психології споживачів. Сьогодні варто говорити про інтернет маркетинг чи діджитал маркетинг, адже продажі все частіше відбуваються в соцмережах чи на сайтах компаній. У 2020 році пандемія ще раз наголосила на актуальності інтернет-продажів.

Сайт - це необхідність для сучасного бізнесу. А тому над його просуванням теж необхідно працювати, як і над рекламою в соціальних мережах.

Відповідаємо на питання власників бізнесу, які хочуть просуватися онлайн. Чому соц. мережі та інтернет-маркетинг важливі.

У серпні 2020 WOO Company провели опитування серед власників бізнесу, підприємців, топменеджерів та інших людей, які так чи інакше перетинаються з маркетингом та можуть бути нам цікавими.