Про персональний бренд з Андрієм Длігачем: тривалість життя бренду, довіру аудиторії, репутацію

Дмитро Мельникович знову розпитує цікавих особистостей про персональний бренд. Цього разу він провів прямий ефір з Андрієм Длігачем.

Андрій Длігач — засновник і CEO Advanter Group, співзасновник бізнес-спільноти Boad, стратег та футуролог.
Про розвиток бренду

Сьогодні в мене з розвитком особистого бренду є ряд проблем. Одна з них пов'язана з тим, що теорія персонального бренду передбачає чітке позиціювання. А як мати чітке позиціювання, коли ти доктор економічних наук, футуролог, стратег і так далі? Це формує доволі розмите сприйняття, і це перша складність.

Але з іншого боку це частина нового брендингу, який повністю змінює ставлення і теорію. Сучасний брендинг передбачає, що ти формуєш систему зацікавленості більше аніж систему лояльності, систему співдії більше ніж експертну. Бренд — більше не носій унікального знання, а простір в якому ти можеш шукати відповіді, сперечатись.

Мій персональний бренд — бренд постійного пошуку.

«Ніч рекламожерів»: шість з половиною годин реклами нон-стоп, — подія, що сколихнула Івано-Франківськ! Дивіться кейс!

Про інфлюенсерів

Соціальні мережі — простір виправдовування рішень через комунікацію, співдію, співмислення. І як будь-які комунікаційні площадки вони мають сенс.

Але питання в тому, хто сьогодні формує тренди? Блогери з мільйоном підписників, чи сотні блогерів з десятком тисяч підписників? Все частіше помічаємо на практиці, що краще працюють оці «десятитисячники».

В новому погляді на бренд, краще працює людина, яка замість «я знаю, робіть як я» каже «я пробую розібратись, зробімо це разом, допоможіть мені з цим». Відчуття того, що ви разом, що ви на одному рівні важливе.

Останні серії серіалу «Емілі в Парижі» дуже добре демонструють новий підхід до роботи з інфлюенсерами на прикладі косметичних брендів.

Тобто соціальні мережі — це чудовий інструмент. Але це інструмент. І важливо, що ти нього закладеш. Чи готове рішення, як от колаборація чи реклама, чи об'єктивізацію і пошук. Останні працюють краще.

Про репутацію

Професії в майбутньому трансформуються. І люди шукатимуть нові, не тому що старі зникнуть, а тому що буде цікаво пробувати себе в іншому. При переході з однієї професії в іншу що важливо? Як ти вмієш мислити та твоя репутація.

Тому я впевнений, що репутація важлива. А вона і бренд — дуже близькі поняття. В Україні репутація досі не сприймається, як щось вагоме, бо відсутня кореляція між нею і заробітками. Але найближчі п'ять років її цінність лише зростатиме.

Репутація — це твоя спроможність формувати критичну масу людей, яка надихається твоїми візіями та разом з тобою творить майбутнє. Це знову про співдію.

Колективна репутація — досі важлива. Але все більше репутація власника стає репутацією компанії. Персоналія цінніша, аніж корпоративний бренд. Ми зараз в перехідному періоді.

Про фактори успіху

Бути чесним і з собою та аудиторією. Не боятись визнавати помилки. Бо все ламається тоді, коли ти намагаєшся щось приховати чи перевернути навіть власні слова. Бренди тих, хто маніпулює, руйнуються.

Також потрібно включати свою аудиторію в пошук рішень. На практиці блогери роблять це різноманітними голосуваннями та демонстрацією впливу їх результату.

Вміти викликати та утримати інтерес до себе. За алгоритмами соцмереж зараз неважлива кількість підписників, цінна їх залученість, яка напряму пов'язана з цікавістю до тебе.

Читайте також:

Розмовляємо з Іриною Золотаревич про персональний бренд. Ірина Золотаревич — коуч власників та перших осіб компаній, політиків, екс-радник Прем'єр-міністра України, засновниця Школи Масштабуючого Коучингу.

Пам‘ятаєте, колись, знайомлячись люди обмінювались візитівками? Ми ще збирали їх в грубі візитниці та гортали, коли знадобляться чиїсь контакти. Сьогодні візитівками стали соцмережі. І розповісти про нас все можуть саме вони.

Кілька місяців тому команда WOO Company вирішила провести експеримент та побудувати особистий бренд з нуля. «Піддослідним» став СЕО компанії Дмитро Мельникович.

Особистий бренд CEO в медичній сфері: для чого і як розвивати? Дмитро Мельникович — CEO WOO Company, що спеціалізується на просуванні компаній у соціальних мережах та побудові персонального бренду. На власному досвіді пересвідчився, що персональний бренд працює і «приводить» бізнесу нових клієнтів. У портфелі WOO Company — неодноразова успішна співпраця з медичними брендами.

Неважливо, з якою аудиторією ви працюєте - присутність в соцмережах запорука успіху бізнесу. Для того, щоб сторінки в соцмережах були максимально ефективними, їх краще довірити професіоналам WOO Company.

Впізнаваний особистий бренд допоможе збільшити довіру до вас, вашого бізнесу та привести нових клієнтів