Про персональний бренд з Іриною Золотаревич: складнощі та задоволення роботи з персональним брендом, призначення і команду

Розмовляємо з Іриною Золотаревич про персональний бренд. Ірина Золотаревич — коуч власників та перших осіб компаній, політиків, екс-радник Прем'єр-міністра України, засновниця Школи Масштабуючого Коучингу.
Дізнавайтесь чому потрібно займатись власним профілем у соцмережах та кому варто прокачувати особистий бренд.

Про складнощі розвитку особистого бренду

Всі хочуть бути брендом, щоб до них приходили клієнти. Але це не простий процес. Сьогодні з самого ранку до мене приїхав стиліст. І на наш прямий ефір я з'являюсь з зачіскою, макіяжем і не в піжамі. Моя аудиторія — це люди певного рівня: вони добре заробляють і готові витрачати гроші на інформацію. І я не можу дозволити собі виглядати непрезентабельно. Тому доводиться працювати над своїм зовнішнім виглядом.

Так само потрібно розвиватись і в інших сферах життя. Наш мозок постійно вчиться а те, що ми чуємо стає частиною нас. Я розумію як це працює і тому почуваюсь відповідальною за те, що говорю. Завжди готуюсь до виступів, до запису сторіз та інших моментів комунікації з аудиторією.

Тому так, вважаю це своєю роботою — дати аудиторії той контент, який її розвиватиме. Але це органічний процес. І головне, що задоволення від роботи я теж отримую. Це частина мого життя. Якщо я вчу людей масштабувати свої бізнеси комфортно і в кайф, то і сама проживаю саме таке життя. Тому якщо, ти органічний в тому, що робиш, аудиторія це відчуває і тягнеться до твоєї енергетики.

«Ніч рекламожерів»: шість з половиною годин реклами нон-стоп, — подія, що сколихнула Івано-Франківськ! Дивіться кейс!

Про канали комунікації

Якщо говорити про Facebook та Instagram, то мені більше подобається перший. Instagram для мене ж формальніший. Але в контексті персонального бренду, я не розділяю офлайн і онлайн. Для мене це все канали комунікації. І так, соціальні мережі дають тобі змогу повідомити щось великій кількості людей, але ще ніхто не скасовував радіо, телебачення чи якийсь перфоменс на площі. Головне —мати повідомлення. Мати цікавий контент.

Про команду

Я б хотіла мати помічників для ведення соцмереж, але розумію, що ніхто не скаже краще за мене. Я тричі пробувала співпрацювати з людьми, які б могли розвивати мій Instagram. Але мені складно прийняти, що хтось вестиме його за мене від мого імені. В мене не склалось, але я не думаю, що це неправильно. Просто я неправильно організувала цей процес.

Але в мене велика команда, яка допомагає вести три масштабні бізнеси. І ці люди теж формують мій особистий бренд. Мій бренд — гарантія результату після роботи зі мною. Ось мій бренд.

Про клієнтів і персональний бренд

Одна з головних проблем підприємців — відсутність віри в себе. Минулого року люди через страх взяли на себе дуже багато завдань. І не виконали ввесь список запланованого. Через це розчаровуються в собі.
І тоді дії наступні: людина йде на різноманітні курси, стає членом спільнот, які мали б чогось навчити, йде на психотерапію. І лише після цих етапів людина розуміє, що проблема у відсутності поваги до себе. Час будувати партнерські відносини з собою.

Лише після налагодження цих стосунків, людина вперше задумується про свою місію, про свою філософію, і про свій бренд.

Коли мій клієнт усвідомлює хто він, тоді з цього стану народжується крутий персональний бренд.

Читайте також:

Які переваги приховує розвиток персонального бренду? СЕО WOO Company Дмитро Мельникович поспілкувався з людьми, чий особистий бренд вже давно працює на них. Читайте у матеріалах з наших прямих ефірів. Першим гостем прямих ефірів з Дмитром Мельниковичем став міський голова Івано-Франківська Руслан Марцінків. Спілкувались про плюси та мінуси активного розвитку персонального бренду та підводні камені його просування в соціальних мережах.

Пам‘ятаєте, колись, знайомлячись люди обмінювались візитівками? Ми ще збирали їх в грубі візитниці та гортали, коли знадобляться чиїсь контакти. Сьогодні візитівками стали соцмережі. І розповісти про нас все можуть саме вони.

Кілька місяців тому команда WOO Company вирішила провести експеримент та побудувати особистий бренд з нуля. «Піддослідним» став СЕО компанії Дмитро Мельникович.

Особистий бренд CEO в медичній сфері: для чого і як розвивати? Дмитро Мельникович — CEO WOO Company, що спеціалізується на просуванні компаній у соціальних мережах та побудові персонального бренду. На власному досвіді пересвідчився, що персональний бренд працює і «приводить» бізнесу нових клієнтів. У портфелі WOO Company — неодноразова успішна співпраця з медичними брендами.

Неважливо, з якою аудиторією ви працюєте - присутність в соцмережах запорука успіху бізнесу. Для того, щоб сторінки в соцмережах були максимально ефективними, їх краще довірити професіоналам WOO Company.

Впізнаваний особистий бренд допоможе збільшити довіру до вас, вашого бізнесу та привести нових клієнтів