Про персональний бренд з Миколою Федеркевичем: внутрішній і зовнішній бренд, лідер і сильні гравці компанії

СЕО WOO Company Дмитро Мельникович поспілкувався з засновником мережі Prontopizza та SushiPro Миколою Федеркевичем про персональний бренд та його ефективність.
Про внутрішній персональний бренд

Я для себе розділяю особистий бренд на дві категорії. Перша — це особистий бренд, направлений всередину компанії, яку ти розвиваєш. І ця категорія є пріоритетнішою для мене. Чому? Тому що сьогодні робити бізнес лише заради грошей — неефективна схема.

Важливі цінності та мета. А для їх формування і втілення керівник має бути авторитетом для працівників, емоційним лідером. Без персонального бренду, без особистої історії, без розуміння хто ти, які твої цілі та принципи неможливо рухати свою команду вперед.

Допоки я це не усвідомив і не почав над цим працювати, мені було вкрай важко привабити сильних людей в команду. І лише коли розпочав свідому роботу в цьому напрямку, відповів собі на запитання «Яким я маю бути, щоб зі мною захотіли працювати сильні гравці?», все почало складатись.

Olly Food - сервіс доставки здорового харчування на цілий день.

Про зовнішній персональний бренд

Зовнішній персональний бренд стає важливим, якщо тобі необхідні інвестиції. Адже інвестори не вкладають гроші в бізнес, вони інвестують в людей. І їм треба себе показати. Також він необхідний для пошуку людей, які будуть тобі корисними і яким будеш корисний ти.

Персональний бренд дає тобі впізнаваність, нові контакти та знайомства, які часто цінніші за гроші.

Важливо також розуміти, що коли ти доходиш до певних меж у своєму бізнесі й відкриваєш новий проєкт, то люди, які вже знають про тебе і тебе, набагато швидше та охочіше розпочнуть співпрацю.

Достатньо прогорнути стрічку в соціальних мережах за рік чи два і вони вже знають, що ти за людина. І чи можна тобі довіряти. Якщо ж твої соцмережі порожні чи приховані, складається враження, що тобі є що приховувати.

Про роботу над персональним брендом

Минулого року, коли я починав розвивати персональний бренд в соціальних мережах, у мене був запланований контент-план, який допомагала сформувати й наповнити команда фахівців.

Спеціалісти писали, редагували тексти, розуміли коли та що опублікувати, навіть смайлики в публікаціях підбирали. Сьогодні цей процес значно природніший. Я планую певні публікації, чітко знаю, що мій мінімум — 1 публікація в тиждень, показую справжнього себе і добре розумію для чого я все це роблю.

В планах — створення холдингу. А для цього мені потрібні сильні люди. Щоб їх отримати, я ділюсь своїми цілями, проблемами і їх вирішенням.

Читайте також:

Розмовляємо з Іриною Золотаревич про персональний бренд. Ірина Золотаревич — коуч власників та перших осіб компаній, політиків, екс-радник Прем'єр-міністра України, засновниця Школи Масштабуючого Коучингу.

В бажанні з'ясувати для чого стилістам особистий бренд та як стиль впливає на сприйняття людини суспільством, Дмитро Мельникович поспілкувався з Олею Галушкою.

Пам‘ятаєте, колись, знайомлячись люди обмінювались візитівками? Ми ще збирали їх в грубі візитниці та гортали, коли знадобляться чиїсь контакти. Сьогодні візитівками стали соцмережі. І розповісти про нас все можуть саме вони.

Кілька місяців тому команда WOO Company вирішила провести експеримент та побудувати особистий бренд з нуля. «Піддослідним» став СЕО компанії Дмитро Мельникович.

Особистий бренд CEO в медичній сфері: для чого і як розвивати? Дмитро Мельникович — CEO WOO Company, що спеціалізується на просуванні компаній у соціальних мережах та побудові персонального бренду. На власному досвіді пересвідчився, що персональний бренд працює і «приводить» бізнесу нових клієнтів. У портфелі WOO Company — неодноразова успішна співпраця з медичними брендами.

Впізнаваний особистий бренд допоможе збільшити довіру до вас, вашого бізнесу та привести нових клієнтів