Про персональний бренд з Олею Галушкою: впізнаваний стиль, умови розвитку та успішність без соцмереж

В бажанні з'ясувати для чого стилістам особистий бренд та як стиль впливає на сприйняття людини суспільством, Дмитро Мельникович поспілкувався з Олею Галушкою.
Оля Галушка — персональний та фешн-стиліст, працює у сфері моди вже понад 6 років.

Спілкувались про ключові умови розвитку персонального бренду, однією з яких є унікальний та впізнаваний стиль.

Про стиль персонального бренду

Персональному бренду необхідно мати власний стиль. Адже перше враження про людину складається саме через зовнішній вигляд та одяг. Навіть у комунікації через соціальні мережі одяг відіграє дуже важливу роль.

Це чудовий інструмент, який допомагає впливати на людей. Адже, щоб заявити про себе як експерта, ми звертаємось до ділового стилю, обираємо жакети та штани. Це позитивна маніпуляція, яка допомагає бути доречними й переконливими.

Стабільний потік клієнтів для студії краси за дорогою історій Instagram — як? Мерщій дивіться кейс студії краси Sofi!

Про бренд стиліста

Я почала вибудовувати персональний бренд тоді ж, коли й почала займатись стилістикою та інтенсивно працювати з клієнтами. Я розуміла, що чим більше експертних думок ти транслюєш в соціальних мережах, тим більше люди тебе цінують як особистість і як професіонала. Почала розвивати персональний бренд абсолютно інтуїтивно і досі продовжую це робити.

Важливо, щоб персональний бренд був у повній гармонії з внутрішнім світом. Не класно, коли ти показуєш себе тим, ким ти не є. Особистий бренд — це про щирість і відвертість. Це про себе.

Про соціальні мережі

40% клієнтів звертаються до мене через Instagram. Вони слідкують за мною тривалий час, бачать мою роботу з клієнтами та навіть без рекомендацій знайомих звертаються за послугами. Це дуже потужний та крутий результат для притягування клієнтів і для розвитку себе як особистості.

Одного дня я можу говорити в соціальних мережах виключно про стиль, іншого — показувати відпочинок і ліниві дні. Щоб не забувати основну ціль моїх акаунтів, поставила собі нагадування в календарі — «Експертність в блозі». Я отримую величезний фідбек на свої поради, тому хочу їх частіше давати. До того ж читачі частіше конвертуються в клієнтів саме тоді, коли говорю про стиль в Instagram.

Про теми-табу

Ніколи не говорю про політику, релігію, вакцинацію. Це ті теми, де в кожної людину є своє думка. В питанні стилю я експерт, тому на окреслені теми не спілкуюсь.

Про успішність без соцмереж

Стиліст може бути успішним без соцмереж. Це люди, які вже побудували свій бренд раніше на основі рекомендацій. Проте у 2021 році ця історія неможлива. Стилістів на ринку стало більше, тому вирости та напрацювати хорошу клієнтську базу без використання соцмереж дуже складно. Звідки люди мають про тебе дізнаватись?

Про вподобання людей

Моїй аудиторії цікаві дуже вузькі теми, адже вона хоче отримати максимум з соцмереж без звернення до спеціаліста.

Про правильний одяг

Стиль — це про акуратність, попри ціну. Якщо ви працюєте з клієнтами, потрібно дотримуватись певної субординації. Тому відвертий і надто яскравий одяг буде недоречним. Ви ж хочете, щоб людина чула і бачила вас, а не лише ваш одяг. Приверніть увагу до портретної зони. Не бійтесь аксесуарів, принтів та нестандартних акцентів. А головне — будьте в гармонії зі своїм зовнішнім виглядом та демонструйте впевненість.

Про стиль в комунікації

Мій стиль в соціальних мережах — це відсутність хайпу, ввічливість та наявність кордонів, які не варто переходити в спілкуванні.

Читайте також:

Розмовляємо з Іриною Золотаревич про персональний бренд. Ірина Золотаревич — коуч власників та перших осіб компаній, політиків, екс-радник Прем'єр-міністра України, засновниця Школи Масштабуючого Коучингу.

Пам‘ятаєте, колись, знайомлячись люди обмінювались візитівками? Ми ще збирали їх в грубі візитниці та гортали, коли знадобляться чиїсь контакти. Сьогодні візитівками стали соцмережі. І розповісти про нас все можуть саме вони.

Кілька місяців тому команда WOO Company вирішила провести експеримент та побудувати особистий бренд з нуля. «Піддослідним» став СЕО компанії Дмитро Мельникович.

Особистий бренд CEO в медичній сфері: для чого і як розвивати? Дмитро Мельникович — CEO WOO Company, що спеціалізується на просуванні компаній у соціальних мережах та побудові персонального бренду. На власному досвіді пересвідчився, що персональний бренд працює і «приводить» бізнесу нових клієнтів. У портфелі WOO Company — неодноразова успішна співпраця з медичними брендами.

Неважливо, з якою аудиторією ви працюєте - присутність в соцмережах запорука успіху бізнесу. Для того, щоб сторінки в соцмережах були максимально ефективними, їх краще довірити професіоналам WOO Company.

Впізнаваний особистий бренд допоможе збільшити довіру до вас, вашого бізнесу та привести нових клієнтів