Про персональний бренд з Олександром Моргуном: блогерство й експертність, реалії сьогодення, колеги-юристи

Дмитро Мельникович в рамках проєкту «Прямі ефіри про особистий бренд» поспілкувався з нотаріусом Львівського міського нотаріального округу Олександром Моргуном.
Розмова з людиною, яка добре знає, що таке особистий бренд, не могла обійтись без тем експертності та іміджу в соцмережах. Що про це думає Олександр? Читайте в матеріалі:

Про важливість особистого бренду

Вважаю, що юристу, як і психологу чи лікарю, ти маєш довіряти. А довіряєш ти тільки близьким людям.

Саме тому важливо формувати й розвивати особистий бренд. Люди купують в людей, звертаються до конкретних людей. Мало хто сьогодні вірить рекламі, вірять людям. А точніше конкретній особистості, персонажу, якого вони знають. Знають, як він прокидається, як працює, якими кейсами займається. Тобто, люди довіряють тільки тому, з ким знайомі.

Персональний бренд відіграє дуже важливу роль. Я і сам зараз не вірю просто словам. Шукаю спеціалістів в Instagram, обов'язково, переглядаю їх клієнтів, дізнаюсь, чим цей спеціаліст живе, які його цінності.

Якщо мене просять розповісти про себе, я пояснюю, що роблю все можливе, щоб знайти мене було елементарно. В моїх соцмережах є всі відповіді, на більш специфічні відповідаю особисто.

Планета SPOM - конференція, яка зібрала представників творчої індустрії.

Про прямі продажі завдяки особистому бренду

Спершу даєш клікбейт. Далі супроводжуєш його додатковою інформацією: чек-листом, консультацією тощо. А далі продаєш конкретну послугу.

Я точно знаю шлях свого клієнта від моменту, коли йому на очі трапиться таргет і до отримання послуги.

Перший «теплий контакт» з клієнтом зазвичай відбувається на безкоштовній консультації. Це важливо, адже підкріплює довіру і полегшує наступні кроки взаємодії.

Про колег-юристів

Я не зустрічав жодного прямого негативного відгуку про свою діяльність. По-перше, я ні з ким не конкурую, маю лише свій обраний шлях і йду по ньому. Не дивлюсь, що робиться по сторонах, аналізую лише прямих конкурентів.

Тим колегам, які б хотіли будувати свій шлях, дивлячись на мене, я б рекомендував розвивати дикцію, навичку працювати з камерою, з аудиторією. Читати книги, купувати вебінари та розвивати скіли.

Про вибір каналів комунікації

Instagram — продакт-плейсмент номер один для мене. Вважаю, що саме в питаннях особистого бренду, це найкращий канал для розвитку. Мінус Instagram — відсутність органічного росту. Тому в мене є TikTok. Тут, якщо ти робиш крутий контент та працюєш з аудиторією, бачиш результат.

Про життя і соцмережі

Якщо ти надаєш послуги, то ти маєш бути найкращим серед усіх, хто їх надає. В онлайні ж ти можеш створити певного героя, який не сходиться в чомусь з тим, що є насправді.

Тобто для розвитку особистого бренду в соціальних мережах, ти в першу чергу маєш бути експертом, а далі можеш додати щось до свого образу в мережі.

Мій шлях — це зрозуміти, що відчуваю, додати те, яким я хочу бути, побудувати дорогу і втілити її в життя. Наразі моя цифра 30%. Попереду ще дуже багато роботи.

Про блогерство й експертність

Я погоджуюсь, що це абсолютно різні речі. На своїх каналах, я міксую їх. Мене цікавлять показники охоплення і виключно на експертному контенті ти не досягнеш високих показників. Мені подобаються великі цифри. Насправді часто цього не потрібно. Експертам потрібна зацікавлена платоспроможна аудиторія. Але я хочу бачити великі цифри. Тому додаю елементи блогу у свої соцмережі. Просто блог з розважальним контентом приніс би мені більше охоплення. А створюючи виключно експертний контент, я б не отримував задоволення.

Про реалії сьогодення

Ти можеш бути найкрутішим у світі експертом, але який з цього толк, якщо ніхто тебе не знайде?

Читайте також:

Розмовляємо з Іриною Золотаревич про персональний бренд. Ірина Золотаревич — коуч власників та перших осіб компаній, політиків, екс-радник Прем'єр-міністра України, засновниця Школи Масштабуючого Коучингу.

Які переваги приховує розвиток персонального бренду? СЕО WOO Company Дмитро Мельникович поспілкувався з людьми, чий особистий бренд вже давно працює на них. Читайте у матеріалах з наших прямих ефірів. Першим гостем прямих ефірів з Дмитром Мельниковичем став міський голова Івано-Франківська Руслан Марцінків. Спілкувались про плюси та мінуси активного розвитку персонального бренду та підводні камені його просування в соціальних мережах.

Пам‘ятаєте, колись, знайомлячись люди обмінювались візитівками? Ми ще збирали їх в грубі візитниці та гортали, коли знадобляться чиїсь контакти. Сьогодні візитівками стали соцмережі. І розповісти про нас все можуть саме вони.

Кілька місяців тому команда WOO Company вирішила провести експеримент та побудувати особистий бренд з нуля. «Піддослідним» став СЕО компанії Дмитро Мельникович.

Особистий бренд CEO в медичній сфері: для чого і як розвивати? Дмитро Мельникович — CEO WOO Company, що спеціалізується на просуванні компаній у соціальних мережах та побудові персонального бренду. На власному досвіді пересвідчився, що персональний бренд працює і «приводить» бізнесу нових клієнтів. У портфелі WOO Company — неодноразова успішна співпраця з медичними брендами.

Впізнаваний особистий бренд допоможе збільшити довіру до вас, вашого бізнесу та привести нових клієнтів