Реклама VS екологічні проблеми

За даними ООН, в світовому океані зараз знаходиться близько 100 мільйонів тонн пластику. І ця цифра збільшується з кожним днем. Нещодавно крихітні шматочки пластику виявили в зразках арктичного льоду, а пластиковий пакет та обгортки з-під цукерок знайшли в найглибшому місці планети - Маріанському жолобі.

Забруднення світового океану - тільки одна з глобальних екологічних проблем людства. Тому не дивно, що за кілька останніх років популярності набирають бренди та організації з приставкою "еко".


Чималий внесок у популярності екотеми належить світовим брендам, які створюють екологічні продукти та висвітлюють тему глобального забруднення планети у рекламних кампаніях. Зрозуміло, що такий підхід привертає увагу не тільки до проблем, а й до самої компанії.


WOO agency розповідає про 5 успішних рекламних кампаній, які допомагають боротися з екологічними проблемами.
1. Adidas


У квітні 2019 року компанія представила колекцію взуття FUTURECRAFT LOOP, яку розробила разом із екологічною компанією Parley for the Oceans.


Це перша модель взуття Аdidas, яку можна повністю переробити. Виготовили кросівки з пластикових відходів, знайдених на пляжах і островах в океані.

Цьогоріч компанія планує створити 11 мільйонів пар взуття, які запускають замкнений цикл виробництва без відходів.


2. Reebok



Конкурент Аdidas 2018 року також випустив екокросівки. Модель взуття NPC UK Cotton + Corn виготовили з кукурудзи, бавовни та касторової олії.


У виробництві кросівок не використовували хімічні фарби, тому кросівки натурального світло-бежевого кольору.


Reebok випустив кросівки у рамках екоініціативи Cotton + Corn, яка має знизити негативний вплив модної індустрії на екологічний стан планети. Першими в еколінійці Reebok стали кросівки з підошвою з біопластика.


3. Coca-Cola



Компанія відома своєю екофрендлі позицією. Зокрема, до 2025 року Coca-Cola планує повністю перейти на упаковку, що підлягає вторинній переробці, а до 2030 встановити спеціальні системи, щоб забезпечити повернення кожної пляшки або банки.


2019 року Coca-Cola разом з агентством Publicis Italy запустила екологічну кампанію в Центральній і Східній Європі. Свої білборди компанія перетворила на покажчики, які вказують, де знаходиться найближчий сміттєвий бак.



4. Dunkin'


Відома своїми пончиками мережа кав'ярень Dunkin' 2018 року розробила будинок, який забезпечує електроенергією перероблена кава.


У співпраці з компанією Blue Marble Biomaterials мережа створила екологічно чисте біопаливо з використаних кавових зерен. Виготовили його за допомогою екстракції олії з кави завдяки хімічному процесу трансестерифікації.


Для виробництва чотирьох літрів біопалива треба близько 80 000 кілограмів сировини. Використання біопалива робить будинок повністю автономним.


5. Apple


Компанія неодноразово очолювала рейтинг «зелених» технологічних компаній за версією Greenpeace. Нещодавно Apple випустив три нові рекламні ролики «Це iPhone». Кожен ролик триває 15 секунд і розказує глядачам про те, як компанія вирішує певну проблему.

Одне відео присвячене переробці матеріалів.


Ролик підкреслює прагнення Apple до переробки навіть найменших частин iPhone, включно з 0.83 г вольфрама.
Використання екотеми у рекламних кампаніях продовжує набирати обертів. Обравши цю концепцію ви можете не тільки допомогти планеті, а й зміцнити позицію своєї компанії на ринку.
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!
Давайте почнемо співпрацю!
Залиште заявку, заповнивши контактні дані, і ми обговоримо ваш проект.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності