Ремаркетинг в SMM: ціль, стратегія, налаштування

А у вас теж так буває, що достатньо раз зайти на сайт зі спортивними товарами, як всілякі кросівки, пляшечки, гантелі переслідуватимуть в Facebook, Instagram і навіть TikTok? Іноді це страшенно дратує, але зазвичай допомагає зробити правильний вибір і отримати те, що хочемо за вигідною ціною.

Що ж допомагає нам в пошуку бажаного товару? Ремаркетинг.
Ремаркетинг - це можливість продемонструвати свою рекламу тим людям, які відвідали наш сайт, чи якимось чином взаємодіяли з ним. Чи людям, які взаємодіяли із вашими профілями в соціальних мережах. Перелік дій та налаштування залежать від конкретної системи - Google Adwords, Facebook, Instagram та інші.

Система може визначати кількість відвідувань нашого сайту чи сторінки, рахує час проведений на сайті, знає, які дії робив потенційний покупець. Це показано у Гугл Аналітиці. Можна ще подивитися додаткові відомості по сайту в Facebook Analytics, але з 30 червня Facebook припиняє підтримку цього інструменту.
Для чого потрібен ремаркетинг?

При першому відвідуванні сайту дуже мало користувачів здійснює покупку. Статистично конверсія на сайті дорівнює 2%. Тобто лише двоє користувачів зі сотні стають нашими клієнтами одразу.

Для того, щоб простежити психологію покупки, основні стадії готовності користувача до неї, використовуємо модель споживацької поведінки AIDA:

інтерес;

увага;

бажання;

дія.

Більшість користувачів переходять на наш сайт чи сторінку в соцмережах вже на перших двох стадіях. Вони хочуть більше дізнатись про послуги чи товари, які пропонуємо. Тільки після цього долучається бажання зробити покупку. Проте, щоб прийняти остаточне рішення зробити дію, тобто покупку, потрібні повторні відвідування сайту чи сторінки.

Саме для того, щоб користувач повернувся до нас вдруге, ми використовуємо ремаркетинг. Ремаркетинг допомагає ще раз проконтактувати з аудиторією.

Глобальне завдання ремаркетингу - повернути до нас зацікавлених відвідувачів та змотивувати їх на цільову дію. Вона може бути різною: купівля, підписка, вподобання. Також з допомогою ремаркетингу ми можемо залучити до нашої спільноти знайому з нами аудиторію, яка вже має певний кредит довіри до нас.


Ремаркетинг є доволі гнучким інструментом роботи. А сценаріїв його застосування справді безліч:

  • в Facebook ми можемо налаштувати ремаркетинг на тих користувачів, які вподобали сторінку; взаємодіяли із сторінкою; є відвідувачами сторінки; взаємодіяли з будь-якою публікацією чи рекламною; натиснули на кнопку заклику до дії («зв'язатися з нами» або «у магазин»); зберегли вашу сторінку чи будь-яку публікацію.

  • в Instagram можемо налаштувати на людей, які: взаємодіяли з професійним аккаунтом; всі відвідувачі профілю; взаємодіяли з будь-якою публікацією чи рекламною; відправили повідомлення в дірект; зберегли будь-яку публікацію чи оголошення.;

  • також можемо за допомогою ремаркетингу повернути на сайт чи сторінку користувачів, які переходили на нього за рекламним посиланням і додавали товар в кошик, але так і не придбали його;

  • ми можемо скористатись динамічним ремаркетингом. Він дозволяє показувати цільовій аудиторії персоналізовані рекламні публікації в залежності від того, яку сторінку з товарами чи конкретним продуктом, який переглянув користувач.

Чим особливий динамічний ремаркетинг? Цей інструмент автоматично створює рекламні оголошення з тими товарами, які користувач уже дивився або додав до кошика. Налаштувати динамічний ремаркетинг в соціальних мережах доволі складно і довго, проте він ефективний.

Вже знана серед клієнтів клініка схотіла вдихнути в себе нове життя.

Стратегії ремаркетингу

Стратегія важлива в роботі з рекламою. І для ремаркетингу вони бувають різними, залежно від потреб та побажань.

Це може бути:

1. Послідовний ремаркетинг.

Ця стратегія підходить товарам, на роздуми про покупку яких може піти багато часу. Це щось масштабне та дороге. Для такого товару поступово знайомимо клієнта з товаром, щоразу показуємо різні позиції. Перше завдання дати можливість клієнту відчути себе фахівцем нашого асортименту.

Коли людина, вже знайома з багатьма позиціями вашого магазину, розкажіть про знижки на них. Пізніше про хіти продажу і переваги роботи. Нашу аудиторію ділимо на групи та подаємо різну інформацію цим групам.

2. Тимчасовий ремаркетинг.

Ця стратегія теж передбачає знайомство - інформацію про вас - знижки - інформація про щасливих власників вашого товару. Проте інформацію для груп не сегментуємо.

3. Тестування.

Маркетинг ніколи не буває передбачуваним. Тому іноді варто дозволити собі просто тестувати різноманітні стратегії. Аналізуємо перші результати та вносимо зміни у налаштування.
Ремаркетинг в SMM — це?

Ремаркетинг може працювали не лише в пошукових системах, а й у соціальних мережах. Для цього ми встановлюємо піксель потрібної нам соцмережі на свій сайт або окрему його сторінку. Також можна додати цікаву нам сторінку в систему Google Tag Manager.

Google Tag Manager — це система для зручного керування JavaScript і HTML тегами (фрагментами коду). Найкраще в роботі з GTM поєднати самостійну роботу зі співпрацею з програмістами-професіоналами. Ми звертаємось за допомогою до фахівців, які встановлюють на сайт код диспетчера тегів, а потім самостійно підключаємо будь-які сервіси й додаємо нові скрипти вже в інтерфейсі Google Tag Manager.

Робота з GTM дозволяє:

- налаштувати посилання даних в Google Analytics, AppsFlyer і інші аналітичні системи.

- розміщувати на сайті теги ремаркетингу Google Ads, Facebook та ін.

- розміщувати на сайті HTML скрипти, наприклад, для показу банерів, проведення A / B тестів і т. д.

- швидко вносити зміни у встановлені теги.

Вміння працювати з GTM є корисним для аналітиків та маркетологів, фахівцям SEO і загалом усім працівникам маркетингових агенцій.

Вищезгаданий піксель - це спеціально згенерований шматочок коду, який потрібно додати на сторінки нашого сайту, щоб відстежити відвідувачів і зібрати інформацію про них.

Саме завдяки йому ми збираємо інформацію про поведінку відвідувачів сайту чи сторінки. І цю інформацію можна згрупувати в окремі бази даних. До прикладу, якщо на сайт заходить користувач, який зареєстрований у цікавій нам соціальній мережі, і додає товар в кошик — він потрапляє в одну базу даних. А якщо просто переглядає товар — в іншу.

Далі починається робота над налаштуванням ремаркетингу. Ми переходимо в рекламний кабінет соціальної мережі, яка нам цікава, і створюємо там повідомлення, яке працює на конкретну аудиторію з конкретної бази даних. Можна налаштувати аудиторію по сайту, яка:

- включає усіх відвідувачів сайту;

- включає людей, які відвідували конкретну сторінку;

- включає людей із сортуванням за кількістю проведеного часу (5%, 10%, 25%);

Якими можуть бути ці повідомлення? Для кожного випадку різними. Якщо користувач просто заходив на ваш сайт і зупинився на головній сторінці - просто нагадуйте про себе, якщо ж додавав товар в кошик - проінформуйте про акції на конкретний товар, або розкажіть, що кількість цього товару обмежена.

Дуже круто працюють інструменти ремаркетингу для допродажу товарів своїм клієнтам. Наприклад, ми - інтернет-магазин велотоварів. І користувач купив у нас велосипед. Ми точно знаємо, що в майбутньому йому може знадобитись помпа для коліс, набір інструментів для ремонту, шолом чи наколінники. Запропонуйте своєму користувачу корисні йому товари. Якщо у нас є база даних користувачів, які придбали товар (номери, емейли), то можна запустити на них ремаркетинг. І якщо, він задоволений сервісом при покупці велосипеду, то за усіма наступними товарами цього сегменту, він повернеться до вас. Також чудово працює щира вдячність за покупку, адже з десятків інших магазинів, людина обрала саме нас. Подякуйте та запропонуйте знижку на купівлю інших товарів вашого магазину.
Ремаркетинг у Facebook

При створенні реклами в Фейсбук необхідно налаштувати її на зацікавлених користувачів. Ті, хто вже хоч раз взаємодіяли з нами офлайн або онлайн, будуть більш зацікавлені в покупці, ніж користувачі, які бачать оголошення вперше.

Клієнту потрібно нагадувати про себе, щоб врешті-решт він зробив цільову дію. А повернути потенційних клієнтів на сайт допоможе ремаркетинг.

Загалом, усі наші дії в кожній з соцмереж схожі. У «Facebook» ми заходимо на сторінку в менеджер реклами, встановлюємо піксель на сайт. Далі створюємо аудиторію на основі цього пікселя. Обираємо певні джерела аудиторії: всі користувачі, які відвідували певні сторінки, люди, які перебували на сайті певний час і так далі.

Якщо говорити про помилки в роботі з ремаркетингом у Facebook, то необхідно уникати декількох пунктів:

1. Не налаштований піксель. Саме завдяки правильному налаштуванню цього інструмента створюються аудиторії для ремаркетингу. А отже ми отримуємо змогу працювати з «теплою» аудиторією. Також потрібно використовувати події в Facebook. Так ми зможемо отримувати зворотний зв'язок.

2. Ігнорування аудиторій. Створюючи аудиторії, ми формуємо списки ремаркетингу, які надалі, варто використовувати в таргетингу і створюємо на їх основі схожі аудиторії.

3. Вузько налаштований таргетинг. Налаштування на широку аудиторію дозволяють знизити вартість реклами.

4. Виключно статичні креативи. Обирайте карусель чи навіть відео. Це інформативніше, цікавіше і дешевше.

5. Відсутність заклику до дії. Наша ціль повернути й зробити все, щоб клієнт завершив оформлення товару. Тому запитуйте, закликайте, мотивуйте знижками та акціями.
А великі бренди теж користуються ремаркетингом?

Однозначно, так! Зазвичай гіганти інтернет-продажу використовують динамічний ремаркетинг. Це досить складна комбінація, яка використовується за допомогою завантаження деяких файлів вже в кабінет і спеціальних налаштувань. В житті динамічний ремаркетинг виглядає наступним чином: ми переглядали конкретний порохотяг і нам показують лише його. Або ж супутні товари до переглянутого нами: ми переглядали порохотяг, а пропонують нам змінні насадки до нього. Працює цей інструмент дуже ефективно.

Налаштуванням різноманітних видів ремаркетингу та формування його стратегії - справа для професіоналів. Рекомендуємо довіряти його професіоналам.


Читайте також:

Сайт - це необхідність для сучасного бізнесу. А тому над його просуванням теж необхідно працювати, як і над рекламою в соціальних мережах.

Наша команда знає, як іноді складно розібратись з тим, що таке таргетинг, які його види існують, що рекламувати та, взагалі, чи потрібен таргет саме вашому бізнесу.

Яка ціна, переваги та ефективність реклами у соц. мережі Інстаграм. Розбираємося разом.

Woo розповідає, що таке таргетинг в соц. мережах, яка ціна та ефективність цього виду реклами. Замовити таргетинг в Україні.

Працювати з крутим всеукраїнським брендом — це виклик для будь-якої агенції. А якщо в справу вступає локальна агенція — то це подвійний виклик. Це і складно, і цікаво водночас. WОО SMM Company розповідає детальніше про те, до чого повинна бути готовою локальна агенція, якщо вона візьметься працювати з кимось дійсно великим.

У серпні 2020 WOO Company провели опитування серед власників бізнесу, підприємців, топменеджерів та інших людей, які так чи інакше перетинаються з маркетингом та можуть бути нам цікавими.