Виклик:
Стоматологічний центр «Respect Dental Kids» запровадив нову послугу «Лікування дітей уві сні». Головна проблема полягала в тому, що в Івано-Франківську стоматологічні клініки вже використовували цю послугу та активно її просували на ринку. У зв'язку з цим завдання полягало в створенні чіткої комунікаційної стратегії, яка зможе вирізнити «Respect Dental» від конкурентів та збільшити клієнтський потік на цю процедуру.

Інсайт:
Ми провели серію глибинних інтерв'ю з лікарями-стоматологами та анестезіологами для того, щоб дізнатись більше про саму послугу та поведінку батьків.



У нас була гіпотеза, що батьки ставляться з недовірою до такого виду лікування та відчувають страх за дітей, адже лікування відбувається під глибоким наркозом. Після кожного інтерв'ю ми приходили до висновку, що наша гіпотеза вірна — всі лікарі називали страх головною проблемою батьків.


Ідея:

«Мій маленький герой»
Ми створили комунікаційну стратегію, в основу якої лягла ідея «Мій маленький герой».
Кожна мама пишається своєю дитиною, коли вона робить перший крок, каже перше слово, та вперше робить стрижку в перукарні або знаходить найкращого друга. І як відомо: герої нічого не бояться.
А хто кращий герой, аніж космонавт, який підкорює космос.



Втілення ідеї в життя:
Respect Dental
Left
Right
Left
Right