Сергій Гнатчук: про ігри, наполегливість та маркетинг в кіберспорті

Засновник студії веб-дизайну Webmil та компанії 27 Nerds (спеціалізується на технічному консалтингу та розробці в сфері кіберспорту)

Ця розмова відкрила для нас світ кіберспорту і надихнула постійно вивчати щось нове.

Ділимося тезами:

Одразу після запуску 27 Nerds я вирішив поєднати онлайн та офлайн складові своєї діяльності у сфері кіберспорту. Крім IT-компанії 27 Nerds, у мене є кіберспортивний клуб «Arena 27». Однак старт у нього вийшов затяжним: відчинилися — і одразу пішли на карантин.

Головне завдання на карантин

Коли почався карантин, я думав, як залишатися в одному інформаційному полі з клієнтами. Ми давно технічно «саппортимо» великі онлайнові турніри, і тепер вирішили рухатися вперед й проводити онлайн-чемпіонати. Я дещо скептично до цього ставився, оскільки фізичному клубові онлайн-чемпіонати були не надто потрібні. Однак мене здивувала активність та тривалість коннекту глядача локального турніру з невеликим призовим фондом. Людям цікаво просто дивитися, як грають інші. Якщо людина раніше йшла на роботу, а уже потім дивилася стрім, то зараз YouTube-геймінг, Twitch «збирають вершки» за всіма показниками.

Про маркетинг

У кіберспорті люди дуже лояльно ставляться до брендів, які підтримують події. Вони розуміють, що без спонсорства не було б чемпіонатів. Величезна кількість світових брендів рекламуються через спорт: Toyota, Nissan, Mercedes, McDonald's. Навіть заходять локальні бренди: наприклад, «Моршинська». Головне бути постійно присутнім в полі зору аудиторії. Якщо ваша аудиторія дивиться чемпіонати — треба бути з ними.

Про онлайн

По суті нас змусили вийти онлайн. Але ми зрозуміли, що онлайн-інстументи ефективні, тому і далі використовуватимемо їх для підтримки офлайнового продукту. Зараз з'являється нове покоління людей, для яких природно все сприймати в цифрі. Для них спорт — те, що на Twitch, а не про сітку і м'яч.

Про те, як досягнути результатів

Щоб чогось добитися, треба дуже багато працювати і бути наполегливим. Професійні гравці витрачають по 8 годин в день, тренуючись.



Читайте також:

Три найпоширеніші способи реалізувати підтримку багатомовності на сайті, їх ключові відмінності з точки зору пошукової оптимізації, переваги та недоліки кожного варіанту — прочитайте та оберіть оптимальний.

Власник компанії Prime Brand, займається корпоративними подарунками. Слоган: «Корпоративные подарки — от идеи до поставки».

Сергій Фіцак — керуючий партнер ІТ-компанії Softjourn, останні шість років вона входить в топ-100 аутсорсингових компаній світу. Основні напрями роботи: тікетінг та фінансовий.

Поки одні будували бізнес оффлайн, інші створили цілу паралельну реальність в Інтернеті. І тепер, коли звична реальність тріщить по швах, ми розуміємо, що єдине місце, де можна заховатися, — це Інтернет.


Підпишіться, щоб отримувати актуальні новини