Кейси

Smm просування Західноукраїнської конференції рестораторів та готельєрів

SMM ПРОСУВАННЯ ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ РЕСТОРАТОРІВ ТА ГОТЕЛЬЄРІВ
В еру самітів, конференцій і безлічі навчальних заходів, потрібно виділятися не тільки топовими спікерами, якісною інформацією і організацією самого заходу, а й методом його просування. У цій статті ми опишемо кейс просування Західноукраїнської конференції рестораторів та готельєрів від WOO agency.

Що це таке?

Західноукраїнська конференція рестораторів і готельєрів - це унікальна подія, яка вперше відбулася в Івано-Франківську, за участі 5-ох кращих спікерів та професіоналів своєї справи, які поділилися своїм досвідом у готельно-ресторанному бізнесі та розповіли, як створити прибутковий заклад і зробити гостей щасливими.

Ця масштабна подія зібрала на одній локації близько 300 власників бізнесу, менеджерів, керуючих.


Завдання Woo Agency?

Головним завданням Woo Agency, як одного з організаторів конференції, це поширення інформації у соцмережах про дану подію, як результат - продаж квитків.

Основним завданням для нас було:

  • Створення сайту з правильною логікою, щоб привести відвідувача до дзвінка / заявки.
  • Створення реклами в соцмережах.
  • Створення візуального стилю.
А тепер детальніше про стратегію просування від Woo Agency.
Етап 1. Не пропустіть можливість!

Перший етап просування ми розпочали із зацікавлення потенційних осіб, іншими словами "ранніх пташок". В аудиторії була можливість придбати квитки за спеціальною ціною - 999 грн, яка трималася протягом місяця, пізніше ціна піднялася до 1500 грн.


Етап 2. Спікери!

Другий етап полягав у ознайомленні аудиторії зі спікерами конференції та окремої презентації кожного з них.

Про спікерів потрібно говорити цікаво і докладно. Адже певна кількість учасників конференцій купує квиток з метою почути конкретну людину або ж конкретну інформацію.

Етап 3. Детально про конференцію

Ми розповіли детально про захід і що чекає аудиторію, яка його відвідає, а також акцентували увагу користувачів на його головні переваги.
Етап 4. Зараз або ніколи

Після презентації самої події і спікерів, ми нагадали аудиторії, що дата початку конференції вже дуже близько і квитків у продажу залишається все менше.

На цьому етапі ми використовували унікальний дизайн із закликом зробити покупку, який давав не тільки кліки, але ще й впізнаваність.


  • В загальному продано 250 квитків.
  • Сума на рекламу у фейсбук - 50$.
  • Прибуток із продажу квитків - 324 000 грн

На кожному етапі ми створювали рекламні кампанії під спеціально створену аудиторію. Загальна їх кількість - 14 рекламних оголошень, які були зорієнтовані, як на трафік на сайт, так і на загальне охоплення. Бюджет на одну кампанію приблизно складав від 3$ до 10$, а вартість за 1 перехід від 0,08$ до 0,15$.

За весь період роботи рекламних кампаній нами були досягнуті такі результати на сторінці події у Фейсбук:

Давайте почнемо співпрацю!
Залиште заявку, заповнивши контактні дані, і ми обговоримо ваш проект.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності