Сучасна візитка — особистий бренд

Пам'ятаєте, колись, знайомлячись люди обмінювались візитівками? Ми ще збирали їх в грубі візитниці та гортали, коли знадобляться чиїсь контакти. Сьогодні візитівками стали соцмережі. І розповісти про нас все можуть саме вони.

Ми з командою вирішили скористатись знаннями про SMM та побудувати особистий бренд з нуля. Піддослідний — я, CEO WOO Company Дмитро Мельникович. Тривалість експерименту — достатня, щоб поділитись певними думками про роботу особистого бренду та різні сторону популярності в соцмережах.

Перш за все, необхідно розуміти, що побудувати особистий бренд з нічого не вийде. Роботу над ним слід починати тоді, коли розумієш, що маєш чим поділитись з аудиторією, коли помічаєш, що на якийсь пост чи сторіс є реакція. І, коли розумієш, що в бізнес приходять клієнти, бо знають тебе.

Це ті сигнали, які дають розуміння: «зусилля матимуть сенс». А їх доведеться докласти чимало. Самостійно працювати над особистим брендом дуже складно. Добре, коли є підтримка і допомога команди. Люди поруч, яким можна довірити всі рутинні моменти, дозволяють не вигоріти. А вигорання приходить. На певному етапі ти гостро відчуваєш втому від дрібних завдань. Якщо їх делегувати команді, життя стає простішим.
Але навіть підтримкою команди над побудовою особистого бренду необхідно постійно працювати. Розслабитись неможливо. І хоч реалізація всіх ідей команди відбувається дуже органічно, навіть якщо запланований раніше пост не лягає в контекст ситуації сьогодення, його відтерміновується, або скасовується, все одно почуваєшся відповідально.

Разом з цим розвиток особистого бренду приносить і безліч позитивних моментів. Наприклад, думаєш вже не просто про себе, а й про аудиторію. Постійно шукаєш, що їй розповісти. Починаєш дивиться на своє життя і помічати речі, які раніше вважав буденними й нецікавими, а виявляється людям таке подобається. А ще звикаєш до того, що незнайомці вже знають тебе. І довіряють.

В цьому криється основна вигода особистого бренду для бізнесу — бізнес стає прозорим. Чесність набуває іншого, вищого рівня, бо неможливо бути різним онлайн і офлайн, це швидко виявлять.

Як наслідок, збільшуються продажі, міняється стиль життя, росте впізнаваність та безліч інших позитивних змін.

Тому, якщо ви маєте чим поділитись, готові тримати планку і хочете популяризувати свій продукт — задумайтесь над побудовою особистого бренду. Дозвольте людям знати про вас більше, ніж ім'я та номер телефону на красивій картонній карті.
Читайте також:

Кілька місяців тому команда WOO Company вирішила провести експеримент та побудувати особистий бренд з нуля. «Піддослідним» став СЕО компанії Дмитро Мельникович.

Особистий бренд CEO в медичній сфері: для чого і як розвивати? Дмитро Мельникович — CEO WOO Company, що спеціалізується на просуванні компаній у соціальних мережах та побудові персонального бренду. На власному досвіді пересвідчився, що персональний бренд працює і «приводить» бізнесу нових клієнтів. У портфелі WOO Company — неодноразова успішна співпраця з медичними брендами.

Насичений подіями 2020 рік значно повпливав на всі процеси в нашому житті. Не оминув він також соціальні мережі. Люди проводять у них ще більше часу, купують online частіше та почали значно більше їм довіряти.

Поки ви тільки думаєте, чи потрібно розвивати сторінку вашого бренду в соціальних мережах, інші вже активно постять і знаходять нових покупців в Instagram та Facebook.


Брендинг, проведений за всіма правилами, обов'язково дає позитивний результат: ваш продукт стає впізнаваним, а у свідомості споживача формується позитивний образ пропозиції. Якими властивостями володіє сильний бренд? Перерахуємо їх у порядку значущості.