Варимося з українським бізнесом в одному СУПі

У вересні 2020 року WOO company стала членом Спілки українських підприємців.

Створена поза політикою та не пов'язана з капіталами олігархів, Спілка існує для того, щоб об'єднати сили українських підприємців для покращення бізнес-клімату в Україні.

22 вересня для членів Спілки вперше за тривалий час карантину провели неформальну зустріч SUP Members Gathering. Підприємці зібралися у дружньому колі, аби обговорити ідеї та поділитися планами на майбутнє.

Напередодні зустрічі до «братства підприємців» долучилися і ми.
Ми доєднались до Спілки, оскільки віримо, що коли об'єднуються представники різних сфер бізнесу, з різною географією, але однаковими принципами, відбувається взаємне "запилення" і народжуються нові успішні проєкти.
Дмитро Мельникович, засновник WOO Company.

«Буковель — серце Карпат». Для нас «Буковель» — це зв’язок з клієнтом 24/7, розуміння з пів слова та втілення найкреативніших ідей. Дивіться кейс!

СУП об'єднує незалежних українських підприємців різного масштабу, галузей та розташування і виступає за інновації та відкриття нових ринків для українських компаній.

Наразі у Спілці є понад 850 українських компаній з різних куточків України: великі та малі, добре знані та ті, хто лише розпочинає свій шлях, представники різних галузей та регіонів.

Члени Спілки українських підприємців можуть обмінюватися досвідом з найбільш успішними підприємцями країни, отримати нові знання та досвід, знайти нові контакти та однодумців. Також для бізнесу це можливість публічно заявити про існуючі проблеми у веденні бізнесу в Україні та спільними зусиллями розв'язувати ці питання.
Читайте також:

Кожен великий проєкт починається з великої ідеї. Це може бути велика ідея однієї людини — засновника, або ж цілої команди ентузіастів. Важливо, щоб кожен дотичний до бізнесу ще з самого початку міг відповісти на питання «хто ми?», «до чого рухаємося?» та «які наші головні цінності?».

Іноді класні ідеї виглядають занадто екстравагантними й ризиковим. Ти кілька днів їх виношуєш, уже уявляєш, як «захопиш весь світ», однак врешті-решт так і не наважуєшся втілювати геніальні плани в життя. Здається, що навколишні не зрозуміють й осудять, тому навіть немає сенсу пробувати.

«Усі клієнти класненькі, якщо знайти до них підхід», — каже стародавнє ремісниче прислів'я. І ми з цим абсолютно погоджуємося! Однак все ж перед кожним новим проєктом відчуваємо легкий мандраж та побоювання «а що, як цього разу не спрацюємося».

Amazon повідомляє, що останнім часом люди почали рідше купувати ділові костюми, натомість віддаючи перевагу сорочкам та піджакам. Це й не дивно! Схоже, новий діловий етикет вже в дії: головне — щоб комірець був вигладжений, а капці з бегемотами в Zoom ніхто не помітить.

Поки одні будували бізнес оффлайн, інші створили цілу паралельну реальність в Інтернеті. І тепер, коли звична реальність тріщить по швах, ми розуміємо, що єдине місце, де можна заховатися, — це Інтернет.

У сучасному світі, коли креативні проекти виникають та зникають зі швидкістю світла, стартапу не обійтися без маркетингової стратегії. Комплексне дослідження ринку і створення покрокового плану зростання компанії дозволяють максимально чітко окреслити виклики та очікуваний результат.