Таргетинг в соціальних мережах: ціна реклами та її ефективність

таргетинг в соц мережах
Woo Company користується найрізноманітнішими способами підвищення ефективності соцмереж. Ми творимо якісний контент, продумуємо тексти, пропрацьовуємо безліч інтерактивів. І, звісно, дбаємо про те, щоб інформація потрапляла до тієї аудиторії, якій вона буде максимально корисною та цікавою. Це було б неможливим без грамотного таргетингу.
Що таке таргетинг?

Наш таргетолог розшифровує таргет, як можливість налаштувати потрібну аудиторію для вашої послуги чи товару.

Фактично, це виділення конкретної цільової аудиторії та створення кампаній спеціально для неї. Завдяки використанню такого підходу, реклама стає більш персоналізованою та доступною. Завдяки таргет зростає відсоток залученості аудиторії, а також шанси на те, що лід здійснить одну з бажаних дій: придбає товар, перейде за посиланням, зацікавиться курсом та інше.

Ще одна перевага таргетингової реклами - сегментування аудиторії. Це можуть бути і зацікавлення, і місце розташування, і вік, і безліч інших параметрів. Усі вони допомагають створити вузькі групи та залучати нових зацікавлених користувачів.
Які види таргетингу існують?

В залежності від завдання, параметрів та налаштувань виділяємо декілька типів таргетингу:

  • Тематичний. Такі рекламні публікації будуть демонструватись на платформах, що відповідають заданій тематиці.

  • Контекстний. Публікації потрапляють до цільової аудиторії завдяки її інтересам.

  • Геотаргетинг. Ці публікації демонструватимуться для певного кола осіб, що обмежені географічним регіоном. Його підвидом вважається гіперлокальний таргетинг, який показує рекламу людям, які знаходяться дуже близько до точки продажу.

  • Орієнтований на певний час. Публікація відштовхується від переваг цільової аудиторії та демонструється в певний час доби, або окремі дні тижня.

  • Соціально-демографічний таргетинг. Такі рекламні публікації доступні в залежності від статі та віку.

Окремо виділяємо поведінковий таргетинг. Це механізм, що збирає інформацію про дії користувача в мережі, відстежує його пошукові запити, покупки, місця відвідування. Такий тип рекламних публікацій сприймається споживачами як підказка. Адже, якщо наш клієнт шукав варіанти зимового відпочинку на Прикарпатті. То ми неодмінно подбаємо, щоб він побачив інформацію про знижку на абонементи на катання в Буковелі.

Ще один цікавий спосіб сегментування цільової аудиторії - це психологічний таргетинг. Він став можливим завдяки аналізу психотипу людини за даними його сторінок в соціальних мережах. Це дає нам можливість спрогнозувати дії та бажання об'єкта реклами в майбутньому.

Якщо говорити яким буває таргетинг в соцмережах, то поділ відбувається за тим, як зображається контент. Ми виділяємо:

  • Зображення. В такій публікації є одне фото або візуал з закликом до дії.

  • Кілька зображень. Такий тип дає змогу створити тизер, або показати товар з різноманітних сторін.

  • Відео. Такі публікації є чудовим способом для залучення цільової аудиторії.

  • Слайд-шоу. Рекламні публікації такого формату чудово підходять для користувачів мобільних пристроїв.

  • Підбірка. Такий допис дозволяє показати кілька товарів.

«Буковель — серце Карпат». Для нас «Буковель» — це зв’язок з клієнтом 24/7, розуміння з пів слова та втілення найкреативніших ідей. Дивіться кейс!

Які переваги таргетингової реклами?

Наша команда перш за все цінує таргетинг за підвищення впізнаваності бренду та збільшення продаж. Разом із цим таргетингові публікації мають і безліч інших позитивних сторін:

  • Вплив на рекламний бюджет. Таргетинг сприяє поверненню частини інвестицій, адже економить час та кошти. Окрім цього ми не хвилюємось про те, чи потрапить публікація точно в ціль. Ми знаємо, що по іншому неможливо.

  • Споживач цінує нас. Таргетинг допомагає споживачам бачити інформацію, яка для них справді актуальна, цікава та корисна. Ми пропонуємо не просто послугу, а розв'язання проблеми людей. Ми знаємо чим вони цікавляться, чого прагнуть, що шукають в мережі та допомагаємо полегшити процес пошуку і вибору. Це не просто реклама, а спосіб допомогти, зекономивши свої кошти й час споживача.

  • Повідомлення діють цілеспрямовано. Наші маркетингові зусилля потрапляють до тих, хто на них відгукнеться. Ми не намагаємось «достукатись» до кожного, не витрачаємо на це бюджет.

  • Взаємність. Таргетинг залучає аудиторію, яка відчуває цікавість до вас. Такі користувачі цікавляться життям бренду, взаємодіють з дописами, стають підписниками. А також клієнти, яким допомогли розв'язувати їхню проблему, більш охоче рекомендують нас друзям.
таргет соц мережі
Чи потрібен таргетинг бізнесу?

Ми переконані, що так. Наш таргетолог говорить, що таргетинг потрібен всім, адже ті алгоритми, що діють сьогодні в Instagram та Facebook, ускладнили можливість отримати велику кількість підписників та взаємодій від користувачів.

Таргетинг також потрібен бізнесу через швидкість його дії. Ми запускаємо рекламу і за умови правильного налаштування параметрів можемо побачити результат вже через два - три дні. Така оперативність позитивно впливає на ціну реклами в інтернеті. Адже, якщо результат нас не задовільняє, ми можемо внести корективи в налаштування, або повністю зупинити кампанію, провести аналіз над помилками та спробувати знову.

З огляду на відмінності цільових груп і тематик бізнесу, таргетована реклама буде актуальна в будь-якому проєкті. Розберемось детальніше як і кому використовувати таргетинг:


  • місцевим компаніям. В першу чергу мова йтиме про геотаргетинг, який дозволяє налаштувати не просто країну, а й місто чи район. Працюючи з локальними бізнесами, такими як кав'ярні, ресторани, тренажерні зали, ми можемо залучити місцеву аудиторію, яка знаходиться в радіусі 1-5 км.

  • вузькоспрямованим продуктам чи послугам. Насправді більшу частину проєктів можна тією чи іншою мірою розцінювати як нішеві. Власникам кішок будуть в період відпусток будуть цікаві готелі для тварин, молодим сім'ям - житлові комплекси з послугою розтермінування.

  • сегменту В2В. Підприємці шукають підприємців, а не тільки клієнтів. Іноді доцільно направити рекламу на посередників, партнерів, початківців, людей, з відповідними бізнес-зацікавленнями.
Що рекламувати?

Для того, щоб таргетингова реклама була ефективною, а ціна на неї бюджетною, товар або послуга повинні володіти наступними якостями:

  • Простотою. Наша аудиторія розуміє, що їй продають. Споживач знає для чого йому цей товар або послуга, він розуміє, що її придбання полегшує йому життя.

  • Унікальністю. Ми завжди думаємо над тим, чого немає в наших конкурентів, або над тим, які додаткові опції можемо запропонувати споживачу.

  • Доречністю. Працюючи з гірськолижним курортом «Буковель», ми не намагаємось наголошувати на продажах абонементів на катання. Акцент зміщується на рекламу літніх способів відпочинку, які доступні на курорті. Або на хорошу змогу зекономити, якщо споживач купить абонемент задовго до початку сезону.

Якщо наш товар відповідає цим критеріям, в успіху таргетингової реклами ми впевнені.
ціна таргетингової реклами
Від чого залежить ціна таргетингової реклами?

Ціна таргетингової реклами варіюється в залежності від дуже великої кількості факторів:

  • Перш за все це параметри;

  • наступний важливий нюанс - особливості цільової аудиторії;

  • звертаємо також увагу на конкуренцію;

  • враховуємо коефіцієнт конверсій.

Якщо говорити про ціну тагетингової реклами в Facebook та Instagram, то вона формується в залежності від щільності атракціону, тематики, географічного розташування, місця та, звісно, налаштувань при створенні кампанії.

Налаштування реклами в цих соцмережах відбувається через Facebook Ads Manager. У нас є можливість обирати серед різних моделей оплати:

- Плата за 1 тисячу переглядів;

- плата за переходи;

- плата за завантаження;

- плата за перегляд відео.

Існує також можливість реклами в кредит. Скористатись нею можемо лише в Facebook, і виключно після того, як вкажемо платіжні реквізити.
Можна запустити таргетингову рекламу самостійно?

Іноді складається враження, що таргетинг - зовсім нескладно. Проте наша команда рекомендує звертатись за допомогою до фахівців, а ще краще команди професіоналів. Адже таргетинг - це в першу чергу рекламу. Саме тому потрібно продумати не лише налаштування таргетингу, а й зміст та вигляд публікації.

Грамотний таргетолог знає безліч способів показати продукт цільові аудиторії. Але він також не знає, який з цих способів спрацює в кожному конкретному випадку. Саме тому таргетолог проводить тестування та аналізує результати.
Як команда працює, щоб створити таргетовану рекламу?

В нашому випадку робота над створенням розпочинається з моніторингу. Ми збираємо всю доступну інформацію про потенційного споживача. Дивимось на стать, вік, захоплення, місце перебування, соціальний статус та безліч іншого. Розуміємо, якими соцмережами користується представник цільової аудиторії, які сайти відвідує, що шукає в мережі. Чим більше в нас даних, тим точнішим буде портрет споживача і тим ефективніше працюватиме таргетинг.

Наступний етап роботи - це аналіз зібраних даних. Завдяки цьому етапу, ми розуміємо, де споживач зможе побачити нашу публікацію, як він взаємодіятиме з нею, як він поводився в аналогічних ситуаціях раніше.

Після аналізу, ми розпочинаємо створення контенту. Завдяки моніторингу, нам вдається персоналізувати інформацію, створювати публікації, які допомагатимуть конкретній цільовій аудиторії. Ми знаємо, що їй подобається, ми знаємо, що її дивує, ми знаємо, як вона спілкується, тому потрапляємо просто в ціль. Завдяки цьому, рекламний таргетинг сприймається людиною, як повідомлення, що спрямоване конкретно на неї. Окрім цього він оригінальний, креативний, яскравий, а щонайважливіше - корисний.

Далі ми розміщуємо рекламу на тих платформах, де вона гарантовано зустрінеться з потенційним споживачем. Адже ми володіємо інформацією про те, де він проводить час. Серед соціальних мереж це може бути Facebook, Instagram, LinkedIn та інші.



Наш потенційний споживач - людина, яка цінує швидкість та допомогу. Саме тому, таргетингова реклама, що потрапляє просто в ціль, допомагає йому, а не навпаки. Ціна таргетингової реклами залежить від багатьох факторів, але ми точно знаємо, що фаховий таргетолог зможе максимально ефективно використовувати рекламний бюджет. А інші члени команди створять креативний візуал та цікавий текст, що закликатимуть до дії.
Читайте також:

Очевидно, що коронавірус вплинув на всі сфери життя людини. В тому числі й на продажі, маркетинг, рекламу. Змістились акценти, бренди переглянули свою комунікацію, з‘явились нові тренди. Але тренди - це лише відбиття глобальних змін в індустрії. Вже сьогодні ми маємо усі підстави заявляти про те, що найціннішими аспектами маркетингу 2021 є ціль та людина.

Очевидно, що соцмережі вже давно перестали бути просто способом знайти друзів і не тільки, а й стали важливою платформою для реклами та продажу товарів чи послуг. Ми можемо говорити про те, що бренд, який не представлений в соцмережах, не існує, в очах споживача.

Все менше часу залишається до різдвяних свят, а ваші соцмережі досі не готові?

Гортаючи стрічку в соцмережі, ви так чи інакше потрапите на публікацію якогось популярного блогера. Навіть якщо ви не слідкуєте за інфлюенсерами особисто — це роблять ваші друзі, тому ви обов’язково почуєте від когось про того чи іншого блогера.

Фразу “життя після коронавірусу не буде таким, як колись” сьогодні чути аж надто часто. На цьому наголошує влада, бізнес, пересічні люди. Кожен поспішає поділитися своїми прогнозами та вгадати, що ж нас чекає далі. Хоча насправді конкретики в цих прогнозах мало, бо ж все залежить від кількості хворих, економічної ситуації, та чи не закриють нас всіх на локдаун 2.0.

Напередодні місцевих виборів 2020 року мало не кожен білборд міст України, друковані видання, сайти, соціальні мережі заполонила політична реклама. Здається, потенційних депутатів не надто хвилює зміст та правильність написаного на постерах, головне - стандартні кольори партії, гучний слоган та “глянцеве” фото.

У серпні 2020 WOO Company провели опитування серед власників бізнесу, підприємців, топменеджерів та інших людей, які так чи інакше перетинаються з маркетингом та можуть бути нам цікавими.

У вересні 2020 року WOO company стала членом Спілки українських підприємців.