Як команда працює, щоб створити таргетовану рекламу?
В нашому випадку робота над створенням розпочинається з моніторингу. Ми збираємо всю доступну інформацію про потенційного споживача. Дивимось на стать, вік, захоплення, місце перебування, соціальний статус та безліч іншого. Розуміємо, якими соцмережами користується представник цільової аудиторії, які сайти відвідує, що шукає в мережі. Чим більше в нас даних, тим точнішим буде портрет споживача і тим ефективніше працюватиме таргетинг.
Наступний етап роботи - це аналіз зібраних даних. Завдяки цьому етапу, ми розуміємо, де споживач зможе побачити нашу публікацію, як він взаємодіятиме з нею, як він поводився в аналогічних ситуаціях раніше.
Після аналізу, ми розпочинаємо створення контенту. Завдяки моніторингу, нам вдається персоналізувати інформацію, створювати публікації, які допомагатимуть конкретній цільовій аудиторії. Ми знаємо, що їй подобається, ми знаємо, що її дивує, ми знаємо, як вона спілкується, тому потрапляємо просто в ціль. Завдяки цьому, рекламний таргетинг сприймається людиною, як повідомлення, що спрямоване конкретно на неї. Окрім цього він оригінальний, креативний, яскравий, а щонайважливіше - корисний.
Далі ми розміщуємо рекламу на тих платформах, де вона гарантовано зустрінеться з потенційним споживачем. Адже ми володіємо інформацією про те, де він проводить час. Серед соціальних мереж це може бути Facebook, Instagram, LinkedIn та інші.
Наш потенційний споживач - людина, яка цінує швидкість та допомогу. Саме тому, таргетингова реклама, що потрапляє просто в ціль, допомагає йому, а не навпаки. Ціна таргетингової реклами залежить від багатьох факторів, але ми точно знаємо, що фаховий таргетолог зможе максимально ефективно використовувати рекламний бюджет. А інші члени команди створять креативний візуал та цікавий текст, що закликатимуть до дії.