Виклик:Команда Uteam звернулась до нас із чітким технічним завданням.1. «Донести до ЦА позиціювання бренду: «Ми – зв'язкові міста».2. Використовувати принцип «свій до свого по своє».3. Підкреслити оновлений Key Messege компанії «Uteam – зв'язкові міста».Ми повинні були придумати ідею та концепт відеоролика, написати сценарій і зняти ролик, який відповідатиме технічному завданню та буде виглядати сучасно, не шаблонно.

Інсайт:Ми проаналізували ролики українських та іноземних інтернет-провайдерів. Вони всі були схожими між собою та транслювати однаковий меседж – швидкість.Наше завдання ж було іншим, нам потрібно було виділити зв'язок між людьми, показати його важливість та шлях.
Після глибинного аналізу та декількох годин брейншторму, де пропонувались максимально різні варіанти: «Апокаліпсис», «Герой-любовник» та «Матриця», команда WOO прийшла до одноголосного рішення, що повністю відповідало технічному завданню та підкреслювало гасло: «Uteam – зв'язкові міста» – найкраще!

Ідея:Так важливо, щоб у нас всіх був зв'язок між собою.Щоб зайнятий робочими Zoom тато міг написати дружині, що скоро буде вдома. Щоб дружина приготувала смачну вечерю за новим рецептом улюбленого food-блогера, а ваш сусід зверху отримав максимум емоцій від вболівання за свою футбольну команду!Важливо мати зв'язок, що об'єднує, але ще важливіше постійно підтримувати його на крутому рівні, що власне і робить Uteam!

Ділимось результатом: