Вас рекомендують: як шукати "свого" блогера для реклами в соцмережах

Гортаючи стрічку в соцмережі, ви так чи інакше потрапите на публікацію якогось популярного блогера. Навіть якщо ви не слідкуєте за інфлюенсерами особисто — це роблять ваші друзі, тому ви обов'язково почуєте від когось про того чи іншого блогера.

Не дивно, що реклама у блогерів — дуже популярний сьогодні метод просування. У них є велика аудиторія, до порад цих людей дослухаються, а отже посилання на ваш бізнес на сторінці якогось інфлюенсера може значно збільшити кількість ваших підписників, впізнаваність та продажі.

Тому рекламуватися в блогерів потрібно. Єдине питання, як це зробити успішно. Адже популярних в онлайні людей багато, а ось користь від реклами буде не завжди. Як правильно обрати блогера для реклами вашого бізнесу?
А що мені потрібно?

Вибір блогера та спосіб співпраці з ним варто починати з того, на який результат ви чекаєте. Хочете впізнаваності бренду? Йдіть до популярніших блогерів, щоб бути на слуху. Можна навіть створити ефект бомби — замовити рекламу в кількох інфлюенсерів, тоді складатиметься враження, що про вас раптово всі почали говорити. Хочете продажі? Тоді обирайте блогерів з меншою аудиторію, але рекомендаціям яких більше довіряють.

Важлива, зокрема, локальність блогера та вашого бізнесу. Блогер із Житомира не може рекламувати заклад у Сумах. Це буде безглуздо.

Також варто розібратися, яка саме реклама вас цікавить. Це буде 1-2 stories, публікація або ж відома в онлайн людина стане вашим амбасадором і завжди рекламуватиме саме ваш бренд? Це залежить від бажаного результату та, звісно, бюджету.

«Буковель — серце Карпат». Для нас «Буковель» — це зв’язок з клієнтом 24/7, розуміння з пів слова та втілення найкреативніших ідей. Дивіться кейс!

Шукайте своє за інтересами

Перш за все, шукайте інфлюенсера, за яким слідкує ваша аудиторія. Це залежить не лише від кількості підписників, адже навіть у мільйонника в підписках може бути мало людей, яким потрібен ваш товар чи послуга. Як дізнатися, за ким слідкує ваша ЦА? Ви можете запитати у них на пряму, провівши опитування.

Також можна шукати блогера з відповідною тематикою блогу за допомогою хештегів або геолокації, або ж на так званих «біржах блогерів». Це сервіси, на який ви зможете переглянути детальну інформацію про кількість реальних підписників, статистику, інтереси аудиторії акаунтів та обрати того, хто підходить вам найбільше. Серед таких бірж EpicStars, LabelUp, BloggerMall та багато інших.

Будьте дуже обачні у виборі медійної особи, щоб ця реклама також може стати для вас провалом. Наприклад компанію Danone закликали бойкотувати в Україні через зйомку відео з російським актором Михайлом Пореченковим. Коли актор, який стріляв з кулемета по українських воїнах на Донбасі з'явився у рекламі — українці закликали відмовлятися від цієї продукції міжнародної корпорації.

Є і вдалі приклади інтеграції. До прикладу, бренд Kotex рекламує свою продукцію а також впроваджує соціальні проєкти через відомих блогерів. Так, на їхньому Youtube-каналі з'являлися відомі українські інфлюенсери Саша Чістова, Христина Соломаха та інші. Вони вдало рекламують компанію та піднімають важливі для жінок питання, як ось здоров'я, стосунки, профорієнтація тощо.
Не в підписниках щастя

Думаєте, що чим більше підписників — тим ефективніша реклама? Зовсім ні! Мікроблогери, які мають 10 000-100 000 підписників часто мають значно активнішу аудиторію. Тим паче часто це нішеві блоги, куди читачі приходять за конкретною інформацією. Знайдіть таких блогерів і ваша реклама буде мати крутий результат.

Дуже важлива також якість підписників. Перегляньте, хто стежить за інфлюенсером. Чи активні ці профілі, скільки там фото і чи належать вони взагалі реальним людям. Якщо це сторінки, які підписані на 3-5 тисяч інших — ефективність реклами буде значно нижчою. Такі люди, скоріш за все, масово беруть участь в розіграшах, або займаються масфоловінгом і рекламу вашого товару можуть просто не побачити серед тисячі публікацій.
«Люблю цей продукт, бо мені заплатили»

Ви купили б товар після такої реклами? Знайте, нещирість у блогерів дуже добре читається. Якщо блогер рекламує абсолютно все і майже ціла його стрічка перетворилася на рекламний стенд — довіра до нього буде значно нижчою.

Щоб проаналізувати роботу блогера, ви можете підписатися на його сторінку та слідкувати за нею якийсь час. Виділіть тиждень, протягом якого побачите, як він/вона подає рекламу, порівняєте рекламовані сторінки до та після публікації.
Не соромтеся розпитувати

Бути блогером — також робота. Тому в них є свої менеджери для комунікації з питань співпраці, окремі сторінки та добра аналітика з ефективності реклами. Просіть цю статистику та уважно вивчайте: скільки людей переглядають ці історії, скільки переходів за посиланнями, чи багато клієнтів справді купили товар після реклами, який фідбек в загальному.

Просіть свіжу статистику за останні 7-14 днів, в ідеалі у форматі відео, щоб виключити ймовірність відредагованих даних. Також перевірте, чи не бере інфлюенсер участі в розіграшах, можливо активність на його сторінці пов'язана виключно з цим.

ХХІ століття подарувало світові дуже багато нового і цікавого. Зокрема, популярних блогерів та лайки. Використайте це на користь свого бренду ;)
Читайте також:

Соціальні мережі сьогодні пішли значно далі, ніж особисті сторінки. Це розуміють також компанії, тому починають прописувати правила користування соцмережами для своїх працівників.

Насичений подіями 2020 рік значно повпливав на всі процеси в нашому житті. Не оминув він також соціальні мережі. Люди проводять у них ще більше часу, купують online частіше та почали значно більше їм довіряти.

Поки ви тільки думаєте, чи потрібно розвивати сторінку вашого бренду в соціальних мережах, інші вже активно постять і знаходять нових покупців в Instagram та Facebook.

Працювати з крутим всеукраїнським брендом — це виклик для будь-якої агенції. А якщо в справу вступає локальна агенція — то це подвійний виклик. Це і складно, і цікаво водночас. WОО SMM Company розповідає детальніше про те, до чого повинна бути готовою локальна агенція, якщо вона візьметься працювати з кимось дійсно великим.

Можна займатися менеджментом, логотипами, брендбуками, запустити відеопродакшен і на дозвіллі малювати меми. А можна вибрати одну вузьку спеціалізацію і розвиватися як агенція в певному конкретному напрямку: наприклад, у SMM.

У вересні 2020 року WOO company стала членом Спілки українських підприємців.