Ментор

з персонального
брендингу

Моя задача як і тренера в спортзалі — допомагаю поставити цілі, обрати тренажер і кількість підходів, я поряд, коли важко і хочеться все послати подалі.

Дмитро Мельникович

Дізнатися вартість
Ментор — це як тренер в спортзалі. Він допомагає поставити цілі, обрати тренажер і кількість підходів, він поряд, коли важко і хочеться все послати подалі.

З чим ми працюємо
в менторстві

1

Щоби що?

Це одне з найважливіших питань, яке потрібно собі задати, перш ніж починати. Відповідь на нього допоможе сформувати цілі та очікування від роботи зі своїм персональним брендом.

2

Позиціонування, або відповідь на питання “хто я?”

Ця відповідь спростить абсолютно всю наступну роботу над персональним брендом. Це стартова позиція, фільтр, через який можна пропускати весь майбутній контент, і перевіряти чи він відповідає тому, хто ви є насправді, чи ні.

3

Продукт

А, що, власне, у вас можна купити? Що ви продаєте? І, навіть, якщо ви думаєте, що нічого не продаєте, то ви все одно продаєте, ну хоча б свій стиль життя (інші надихаються і теж починають бігати, якщо ви це транслюєте через свої соцмережі).

4

Цільова аудиторія

Бо треба розуміти потреби того, хто слідкує за вами. Чим краще ви знаєте свого підписника, тим ефективніше будете будувати комунікацію, створювати навколо себе якісне комʼюніті та продавати.

5

Цілі та КРІ

Ну бо якщо все одно куди прийти, то і не важливо куди йти, як казав кіт Алісі в Країні чудес, а ми ж знаємо куди нам.

6

Конкуренти і унікальність

Якщо ви знаєте в обличчя з ким тренуєтесь в одному залі, то або тягнетесь за ним, або бачите де проблема в нього і робите в себе краще, щоб оточення порівняло і сказало: «ого який прес класний, найкращий в нашому спортзалі, а розкажи нам, як вдалось його накачати, лайфхаки, поради..». От вам і унікальність і перші ліди.

7

Процеси та команда

Щоб не було «вміла приготувати, не вміла подати», ми налагоджуємо та запускаємо процеси. Надважливим у роботі з персональним брендом є системність та команда (чи асистент), яка на себе забирає рутину, даючи вам можливість творити та генерувати свій унікальний контент.

Дмитро
Мельникович

ментор з персонального
брендингу

01
З 2014 року засновник та власник агенції цифрового маркетингу WOO COMPANY (комунікація, лідогенерація та smm).
03
Автор публікацій на тему персонального бренду для NV та Forbes. В різні часи учасник спільнот та бізнес-клубів України (The Aspen Institute Kyiv, СУП, Всеукраїнська Рекламна Коаліція, WUBC, SPOM).
02
Провів 70+ ефірів про персональний бренд, спілкуючись з різними людьми та збираючи іноді кардинально різні думки по темі.
04
Віце-президент з PR в IT Ukraine Association. Ментор міжнародної бізнес-спільноти Board з 2020 року та професійний коуч за версією ICF.
01
З 2014 року засновник та власник агенції цифрового маркетингу WOO COMPANY (комунікація, лідогенерація та smm).
03
Провів 70+ ефірів про персональний бренд, спілкуючись з різними людьми та збираючи іноді кардинально різні думки по темі.
02
Автор публікацій на тему персонального бренду для NV та Forbes. В різні часи учасник спільнот та бізнес-клубів України (The Aspen Institute Kyiv, СУП, Всеукраїнська Рекламна Коаліція, WUBC, SPOM).
04
Віце-президент з PR в IT Ukraine Association. Ментор міжнародної бізнес-спільноти Board з 2020 року та професійний коуч за версією ICF.

Формат

Індивідуальна робота, щомісячний супровід та підтримка у роботі з персональним брендом.

Рекомендована тривалість — чотири місяці (орієнтовно 17 годин)
Дізнатися вартість
Тривалість - до 3 годин

Перша стратегічна зустріч

У форматі коуч-сесії, ми визначаємо цілі та очікування від роботи над розвитком персонального бренду та нашої спільної роботи. А також проговорюємо: постановку цілей, КРІ; позиціонування; продукт; цільову аудиторію; конкурентів та унікальність; канали; контент; процеси.

На цій зустрічі ми визначаємо і проговорюємо сфери відповідальності кожного учасника (моя як ментора, клієнта та його команди).За результатами зустрічі я готую стратегію розвитку персонального бренду.

Тривалість - до 2 годин

Представлення стратегії розвитку
персонального бренду клієнта

Тривалість - 1 година кожна зустріч.

Щотижневі зустрічі з клієнтом
та його командою

Протягом місяця ми збираємось для аналізу проведеної роботи за попередній тиждень, та оцінка планів наступного тижня (в перший місяць — дві зустрічі, з другого — чотири на місяць).

Тривалість - ситуативно.

Онлайн підтримка протягом всієї співпраці

Як ментор я відслідковую та оцінюю комунікацію, яку веде клієнт зі своєю аудиторією (якість контенту, дотримання поставлених задач, періодичність тощо).

Тривалість - ситуативно.

Консультації

Надаю рекомендації по роботі команди, допомога в підборі кандтидатів на позицію контент-менеджера, смм-спеціаліста, залученні фотографа чи інших підрядників, якщо виникне необхідність в таких спеціалістах.

Тривалість — до 2 годин.

Підсумкова зустріч

Через один місяць після завершення основної менторської програми, ми зустрічаємось обговорити досягнення клієнта, проаналізувати, що вдалось зробити і як змінилась комунікація, процеси та персональний бренд загалом.

Дізнатися вартість

Відгуки

Сергій Біденко

Репутаційний та антикризовий радник, автор книжки-бестселера «Репутаційний антистрес»

Рекомендую Дмитра як професіонала, який консультує експертів, власників бізнесу, топ-менеджерів зі стратегії створення та розвитку персонального бренду. Я дуже задоволений результатами нашої спільної роботи – я отримав більше запитів від нових клієнтів, запрошень взяти участь у публічних заходах як спікер, а також тематичних запитів від медіа.

Ольга Романенко

CEO Ecopan - проектування та будівництво будинків

Працювала з Дмитром впродовж його Марафону. Надихнув нетривіальний підхід до питання розвитку персонального бренду. Інструменти і алгоритми, яким він навчає, мають дуже ціннісний характер. Дмитро – ваш надійний партнер в тому, аби ви якомога швидше зібрали коло своїх однодумців, сформували команду для бажаного масштабу, а не просто наростили "підписників" та "лайки.

Олександр Саржан

Український інвестор та підприємець

Працював з Дмитром як з ментором з мого персонального бренду. Перш ніж вирішив розвивати персональний бренд, збирав інформацію і мені запам’ятався його системний підхід. Завдяки роботі з Дмитром, я повільно, але почав роботу, яку багато часу відкладав. Найбільше були корисні консультації, на яких ми розбирали моє позиціювання.

Марія Домчак

Фінансовий і бізнес-аналітик

Маю позитивний досвід співпраці з Дмитром у побудові мого персонального бренду. Люблю працювати з професіоналами і вважаю його таким. Дмитро фактично "веде за руку" на шляху до досягнення цілі.

Костянтин Кошеленко

Заступник Міністра соціальної політики України з питань цифрової трансформації

Дмитро якісно зосереджується на тому, що робить. Дуже рекомендую з ним спілкуватися і брати приклад у напрямку персонального брендингу.

Анастасія Смірнова

експертка з вина, інвесторка

Дмитро був моїм ментором з персонального бренду у його трьохмісячній програмі. Завдяки його підходу до роботи зі мною, який заснований на власному досвіді, люди почали до мене звертатись як до експерта, моє імʼя повʼязують з темою вина. Загалом мої очікування справдились і я рекомендую Дмитра як ментора з персонального бренду.

Серж Іваньков

Коуч особистих досягнень

Як ментор, Дмитро допомагав мені розвивати мій персональний бренд. Дякуючи його цінним порадам, та стратегіям я почав вести свій Instagram, а мій tone of voice став більш природним. Завдяки постійній підтримці Дмитра, я зміг розвити навичку регулярного написання постів, що залучило нову аудиторію.

Передзапис на менторство

Залишайте заявку, щоб ми могли домовитись про першу безкоштовну зустріч

Дякуємо, перенаправляємо
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Більше про
менторство

Чому медичним закладам потрібен маркетинг?

Маркетинг – це ефективний інструмент для підвищення впізнаваності медичного закладу і збільшення кількості звернень. Він допомагає показати обличчя клініки, транслювати її місію та цінності, створити контент, який залучає аудиторію. Це не нав'язування своїх послуг, а турбота про здоров'я пацієнтів. 

Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates

Яка маркетингова стратегія найкраща для моєї практики?

Єдиної стратегії, за якою можна просувати медичний заклад, немає. Ми розробляємо план дій для кожного клієнта на основі місії, цінностей та бізнес-цілей. Складаємо портрет цільової аудиторії та аналізуємо конкурентів. Визначаємо ключові показники і використовуємо інструменти просування, які дозволяють збільшити впізнаваність і кількість звернень.

Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates

Чи дійсно соцмережі та вебсайт настільки важливі в приватній практиці?

Однозначно! Просто надавати медичні послуги в наш час недостатньо. Люди хочуть дізнатися, хто стоїть за медзакладом, чи тут зрозуміють їхній біль і зможуть допомогти. Соцмережі та вебсайт створюють віртуальний образ клініки, який формує довіру між лікарем і пацієнтом ще до першого візиту. Ігноруючи такий канал комунікації, медичний заклад поступається конкурентам і втрачає можливість залучити нових пацієнтів.

Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates

Скільки коштує цифровий медичний маркетинг?

Важко назвати єдину ціну, адже вона залежить від багатьох факторів: обсягу робіт, каналів комунікації, рекламного бюджету. Варто розуміти, що цифровий медичний маркетинг – це інвестиція у розвиток, а не витрати. Завдяки маркетинговим інструментам зростає популярність сторінки в соцмережах і сайту, а головне, про медзаклад дізнається цільова аудиторія, яка може стати майбутніми пацієнтами.

Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates

Що я можу очікувати від медичної маркетингової агенції?

Наше головне завдання – це досягнути поставлених цілей, щоб клієнт залишився задоволений співпрацею. Для цього ми використовуємо інструменти інтернет-маркетингу, досліджуємо цільову аудиторію і конкурентів, визначаємо сильні сторони медзакладу і розробляємо детальний план дій. В нашій команді є медики, які знають, як працювати з цією сферою. Ми не можемо сказати точно скільки пацієнтів звернеться до вас, але сформуємо позитивний імідж, підвищимо впізнаваність і згенеруємо органічний трафік на сайт.

Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates

Що таке цифровий медичний маркетинг?

Цифровий медичний маркетинг дозволяє сформувати позитивний імідж в закладу, підвищити його впізнаваність та залучити нових пацієнтів. Це цілий комплекс заходів для подолання бар'єра між клінікою та пацієнтом і формування міцної довіри. Цифровий маркетинг робить так, що коли людям потрібна медична допомога, то перша їх думка про вашу клініку.

Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates