Ментор
з персонального
брендингу
Моя задача як і тренера в спортзалі — допомагаю поставити цілі, обрати тренажер і кількість підходів, я поряд, коли важко і хочеться все послати подалі.
Дмитро Мельникович
Моя задача як і тренера в спортзалі — допомагаю поставити цілі, обрати тренажер і кількість підходів, я поряд, коли важко і хочеться все послати подалі.
Дмитро Мельникович
Індивідуальна робота, щомісячний супровід та підтримка у роботі з персональним брендом.
У форматі коуч-сесії, ми визначаємо цілі та очікування від роботи над розвитком персонального бренду та нашої спільної роботи. А також проговорюємо: постановку цілей, КРІ; позиціонування; продукт; цільову аудиторію; конкурентів та унікальність; канали; контент; процеси.
На цій зустрічі ми визначаємо і проговорюємо сфери відповідальності кожного учасника (моя як ментора, клієнта та його команди).За результатами зустрічі я готую стратегію розвитку персонального бренду.
Протягом місяця ми збираємось для аналізу проведеної роботи за попередній тиждень, та оцінка планів наступного тижня (в перший місяць — дві зустрічі, з другого — чотири на місяць).
Як ментор я відслідковую та оцінюю комунікацію, яку веде клієнт зі своєю аудиторією (якість контенту, дотримання поставлених задач, періодичність тощо).
Надаю рекомендації по роботі команди, допомога в підборі кандтидатів на позицію контент-менеджера, смм-спеціаліста, залученні фотографа чи інших підрядників, якщо виникне необхідність в таких спеціалістах.
Через один місяць після завершення основної менторської програми, ми зустрічаємось обговорити досягнення клієнта, проаналізувати, що вдалось зробити і як змінилась комунікація, процеси та персональний бренд загалом.
Маркетинг – це ефективний інструмент для підвищення впізнаваності медичного закладу і збільшення кількості звернень. Він допомагає показати обличчя клініки, транслювати її місію та цінності, створити контент, який залучає аудиторію. Це не нав'язування своїх послуг, а турбота про здоров'я пацієнтів.
Єдиної стратегії, за якою можна просувати медичний заклад, немає. Ми розробляємо план дій для кожного клієнта на основі місії, цінностей та бізнес-цілей. Складаємо портрет цільової аудиторії та аналізуємо конкурентів. Визначаємо ключові показники і використовуємо інструменти просування, які дозволяють збільшити впізнаваність і кількість звернень.
Однозначно! Просто надавати медичні послуги в наш час недостатньо. Люди хочуть дізнатися, хто стоїть за медзакладом, чи тут зрозуміють їхній біль і зможуть допомогти. Соцмережі та вебсайт створюють віртуальний образ клініки, який формує довіру між лікарем і пацієнтом ще до першого візиту. Ігноруючи такий канал комунікації, медичний заклад поступається конкурентам і втрачає можливість залучити нових пацієнтів.
Важко назвати єдину ціну, адже вона залежить від багатьох факторів: обсягу робіт, каналів комунікації, рекламного бюджету. Варто розуміти, що цифровий медичний маркетинг – це інвестиція у розвиток, а не витрати. Завдяки маркетинговим інструментам зростає популярність сторінки в соцмережах і сайту, а головне, про медзаклад дізнається цільова аудиторія, яка може стати майбутніми пацієнтами.
Наше головне завдання – це досягнути поставлених цілей, щоб клієнт залишився задоволений співпрацею. Для цього ми використовуємо інструменти інтернет-маркетингу, досліджуємо цільову аудиторію і конкурентів, визначаємо сильні сторони медзакладу і розробляємо детальний план дій. В нашій команді є медики, які знають, як працювати з цією сферою. Ми не можемо сказати точно скільки пацієнтів звернеться до вас, але сформуємо позитивний імідж, підвищимо впізнаваність і згенеруємо органічний трафік на сайт.
Цифровий медичний маркетинг дозволяє сформувати позитивний імідж в закладу, підвищити його впізнаваність та залучити нових пацієнтів. Це цілий комплекс заходів для подолання бар'єра між клінікою та пацієнтом і формування міцної довіри. Цифровий маркетинг робить так, що коли людям потрібна медична допомога, то перша їх думка про вашу клініку.