Креативні проєкти:
Взимку запустили комунікаційну платформу «Саме цієї зими!».Це гасло запропонувала Інна Боровець, переможниця конкурсу«Креативність — конкурентна перевага української молод
Facebook та Instagram
Ми ввели нові методи залучення підписників шляхом регулярних одноденних конкурсів, започаткували ведення прямих трансляцій та шалено збільшили активність сторінки!
Серед підписників були проведені конкурси «Шамани» (понад 500 учасників), «Снігомани» (понад 100 учасників), конкурс грибників (понад 450 учасників) та фотоконкурс «Карпати золоті».
А в одноденних конкурсах за останній рік сумарно взяли участь близько мільйона людей. Так, охоплення сторінки сягнуло 36 мільйонів людей лише за зимовий період.
Youtube
Розробили для ютуб-каналу серію влогів.Оформили візуальною айдентикою.Комунікуємо та проводимо розіграші
Telegram
Для користувачів месенджерів був створений спеціальний телеграм-канал.Зараз там вже близько чотирьох тисяч підписників!Для них робимо інформативні тексти, круту візуалізацію та цікаві голосування.А буковельський стікер-пак встановили собі 423 користувачі, щоб ділитися фірмовими наклейками в щоденних листуваннях.Ми увійшли в ритм життя курорту й мислимо посезонно.Знайомтесь з нашими яскравими, веселими, ми б навіть сказали, прикольними стікерами, які додадуть у вашу віртуальну розмову трохи гумору та оригінальності ;
Стікери скачати можна тут
Лайків у соціальних мережах! У 2020 році